אתמול 15.3.14 השיקה חברת "סודות המזרח" מפתחת סדרת "הודיה SUPER SLIM" - מסטיק, חליטות,חטיף בריאות וכמוסות, קמפיין ארצי בהיקף 1 מיליון ש"ח, לקראת קיץ 2014.
סדרת "הודיה - SUPER SLIM" מבוססת על מיצוי קקטוס הודיה פרוויפלורה - הגדל בקיבוץ יטבתה, שהוכח קלינית כמסייע בתחושת שובע ודיכוי התיאבון. זהו מוצר ראשון בארץ מצמח ההודיה המאושר לשימוש על-ידי משרד הבריאות!
קמפיין הפרסום תחת הכותרת: "רוצים לנשנש פחות? הודיה SUPER SLIM - לתחושת שובע" הופק על-ידי משרד הפרסום סולומון מדיה ויכלול קמפיין אוטובוסים (באמצעות כנען) פרסום בעיתונות הארצית, מגזינים, אינטרנט ופעילות יחסי ציבור וקד"ם בנקודות המכירה - עד סוף החודש.
לדברי איציק סער, מנכ"ל "סודות המזרח" - שוק העזרים והתוספים להרזיה גדל מדי שנה וכיום מוערך בכמעל 25 מיליון ש"ח מכירות בשנה. שיתוף הפעולה של חברת "סודות המזרח" עם "מעבדות המדבר" שבקיבוץ יוטבתה, אפשר לנו להציע תחת המותג, סדרה המהווה מענה אפקטיבי ומאושר לשימוש, לכל צרכן פוטנציאלי, המבקש סיוע בתהליך ההרזיה.
משרד פרסום - סולומון מדיה
מנכל קריאיטיב - עמיתי לבנון
סופרוויזר -
אלי לוי מנהלת מותג - מור סער