|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

Fortinet זכתה בציון "מומלץ" מ-NSS Lab

הציון התקבל עבור פתרונות החברה לגילוי של איומים מתקדמים ומתמשכים וגילוי פריצות
09/04/2014  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: יעל ניסקי  |    |  קו ישיר  |  תגובות

חברת Fortinet, מובילה עולמית באבטחת רשת עתירת ביצועים (high-performance network security), הודיעה היום כי פתרון FortiSandbox-3000Dנמנה על הפתרונות לגילוי פריצות (BDS - Breach Detection Systems) שזכו לציון הגבוה ביותר, לאחר שגילה 99% מהפריצות עם אפס התראות שווא, בניתוח השוואתי שנערך בתנאי אמת על-ידי חברה מצד שלישי - NSS Labs.

ציון "מומלץ" (Recommended) של NSS Labs מעיד כי הפתרון הפגין ביצועים טובים וכדאי לשקול אותו ברצינות. רק הפתרונות המובילים מבחינה טכנית זוכים לציון "מומלץ" של NSS - ושיקולים של נתח שוק, גודל הספקית או מודעות למותג אינם נלקחים בחשבון.

את הדוח המלא, כולל מפה של ערכי אבטחה (Security Value Map) ומתודולוגיית בחינה, אפשר להוריד מהכתובת:
www.fortinet.com/resource_center/whitepapers/breach-detection-systems-beyond-hype.html.

"קבלת תוקף בתנאי אמת מצד שלישי הוא משאב חיוני עבור ארגונים ששוקלים מוצרי אבטחה, משום שהוא יכול לחסוך את ההתלבטויות הנובעות מפעילויות השיווק של הספקיות" אמר מנכ"ל Fortinet, קן קסי. "תוצאות המבחן של NSS Labs שבות ומוכיחות את מחויבותה של Fortinet לעמידה בסטנדרטים הגבוהים בענף בכל הקשור לגילוי אבטחה, ביצועים, אמינות, ניהול ותמורה. במקרה זה, המומחיות של FortiGuard Labs תרמה תרומה מכרעת ליכולת לעמוד באמות המידה הגבוהות ואף להתעלות עליהן, ולהפגין יכולות שהן חיוניות, יותר מתמיד, למלחמה באיומי סייבר מתוחכמים - דוגמת איומי APT (Advanced Persistent Threats) של ימינו, בעלי האופי החמקמק".

תוך מינוף של מחקר מתקדם ותשתיות בחינה, וכן איסוף של איומי אמת ושיטות מתקפה שסופקו בו-זמנית למערכות הנבחנות, הפיקה NSS Labs נתונים אמפיריים מהמבחן הקבוצתי הראשון שערכה אי-פעם לפתרונות לגילוי פריצות (Breach Detection Systems Group Test), ועל סמך נתונים אלה הכינה מפה של ערכי אבטחה (Security Value Map). במפה מוצגים מדדים של יעילות האבטחה והערך (עלות לכל Mbps של נתונים מוגנים) בתצורות הפתרון שנבחנו. התקן FortiSandbox-3000D של Fortinet נמנה על הפתרונות שהפגינו את הביצועים הטובים ביותר מבין שש ספקיות של פתרונות לאבטחת הרשת (כפי שניתן לראות בתרשים 1).

NSS Labs: ציון "מומלץ" לפתרון FortiSandbox

במבחן שנערך מול פתרונות של חמש ספקיות אחרות, זכה פתרון FortiSandbox-3000D של Fortinet בציון "מומלץ" (Recommended) על סמך תוצאות בתנאי אמת בקטגוריות של שיעור הגילוי, יציבות ההתקן ואמינותו, יעילות הניהול, הביצועים ועלות הבעלות הכוללת. זהו המבחן ההשוואתי המקיף ביותר לפתרונות לגילוי פריצות (Breach Detection Systems) שנערך עד כה על-ידי צד שלישי.

מתוצאות המבחן של NSS Labs עולה כי פתרון FortiSandbox-3000D של Fortinet עבר 100 אחוזים מהבדיקות שבהן נמדדו אמינות הפתרון ויציבותו. כמו-כן, בניתוח שלNSS נמצא כי שיעור הגילוי של האיומים על-ידי FortiSandbox-3000D הגיע ל-99% - בסביבת מבחן בתנאי אמת שכללה יותר מ-1,800 דגימות של קוד זדוני וניסיונות לניצול פרצות שמופצים בפועל (live exploits). הן הציון בקטגוריה של גילוי איומים, והן הציון בקטגוריה של אמינות ויציבות, נלקחו בחשבון במדד של "יעילות אבטחה כוללת", בו זכתה Fortinet בציון של 99%.

המבחן של NSS Labs אישר גם כי FortiSandbox-3000D של Fortinet הוא פתרון עתיר ביצועים לגילוי פריצות (BDS), כאשר מרבית הגילויים מתבצעים תוך שלוש דקות לכל היותר. פתרון FortiSandbox-3000D העניק את המספר הגדול ביותר של חיבוריTCP לשנייה - 225,000 - ועמד בצורה מדויקת בקצבי התקשורת המוצהרים.

הציון "מומלץ" (Recommended), שהושג במבחן מחמיר מצד שלישי, אשר נערך בתנאי אמת, מעיד על המחויבות של Fortinet לעמוד בסטנדרטים הגבוהים בענף, ואף להתעלות עליהם.

כשמשתמשים ב-FortiSandbox בשילוב עם FortiGate NGFW ו-FortiGuard, מעניק הפתרון של Fortinet להגנה מפני איומי ATP (Advanced Threat Protection) יכולות של בקרת גישה, מניעת איומים, ניתוח התנהגותי, רציפות וניטור - להגנה הטובה ביותר מפני מתקפות ממוקדות.

"פתרון FortiSandbox-3000D של Fortinet נבחן ודורג על-ידי NSS בקצב של 1,000 Mbps, על-פי הצהרת הספקית (Fortinet מצהירה כי זהו התקן של 1,000 Mbps). NSS מחשבת את הציון של קצב התקשורת על סמך ממוצע של תמהילי פרוטוקולים בתנאי אמת (בגבולות הרשת הארגונית, חינוך), ועל סמך בדיקות של תגובות HTTP של 21 KB" צוין בדוח של NSS Labs. "התקן FortiSandbox-3000D של Fortinet גילה 99% מהתוכנות הזדוניות בפרוטוקול HTTP, 98% מהאיומים בדואר אלקטרוני, ו-100% מהניסיונות לניצול פרצות (exploits) - ובסך-הכל עמד השיעור של גילוי הפריצות על 99.0%. הפתרון עבר את כל הבדיקות בקטגוריה של יציבות ואמינות וגילה 83% מההתחמקויות (evasions)".

אודות פתרון FortiSandbox-3000D

פתרון FortiSandbox-3000D הוא כלי חשוב במלחמה בתוכנות זדוניות מתוחכמות ובאיומים מתקדמים ומתמשכים (APT), כחלק מפלטפורמת אבטחה רחבה ומשולבת.

FortiSandbox מאחד מספר שירותים מיוחדים לגילוי ומודיעין, בפרוטוקולים שונים ובתפקודים נפרדים, ומציע מערך אחוד, עתיר ביצועים, בעלות נוחה מאוד. בלב הפתרון נמצא Sandbox דו-שכבתי שמתמודד ביעילות עם התחכום הגובר של המתקפות, אשר מחייב בדיקה יסודית יותר.

בין התפקודים העיקריים:
- הגנה פרו-אקטיבית בפני תוכנות זדוניות.
- שאילתות ענן בתוצאות קהילתיות ובזמן אמת.
- הדמיית קוד.
- סביבה וירטואלית מלאה.
- גילוי התקשרות חוזרת (Callback).
- לוחות פיקוד לביצוע והפקת דוחות.
- שליחה אופציונלית ל-FortiGuard.

את FortiSandbox-3000D אפשר לשלב בפלטפורמות FortiGate ו- FortiMailשל Fortinet, לגילוי נרחב וצמצום איומים, או ליישם באופן מקומי ובפני עצמו, ללא צורך בשום שינוי בתצורת הרשת.

משפחת הפתרונות של FortiSandbox

את מחויבותה שלFortinet לזירה של הפתרונות לגילוי פריצות ממחישה גם ההכרזה שנערכה בחודש פברואר השנה, על התקן Fortinet-1000D - Sandbox ייחודי ודו-שכבתי אשר כולל סינון-קדם פרו-אקטיבי, מודיעין דינמי כנגד איומים ודוחות עשירים לארגונים קטנים ובינוניים. בדומה ל-FortiSandbox-3000D, גם FortiSandbox-1000D מציע גישה אחודה שמכסה את כל הפרוטוקולים והתפקודים במערך אחד, אותו ניתן ליישם בפני עצמו או כהרחבה משולבת של ההתקנים FortiGate ו-FortiMail.

זמינות

התקן FortiSandbox-3000D כבר זמין, בעוד שההשקה של התקן FortiSandbox-1000D מתוכננת להמשך החודש.

למידע נוסף על המוצרים ממשפחת FortiSandbox לגילוי של איומים מתקדמים (Advanced Threat Detection), ועל מוצרים נוספים שלFortinet לאבטחת הרשת, בקרו בכתובת www.fortinet.com. להערכה נטולת סיכונים של משפחת FortiGate, הכוללת מוצרי פיירוול עתירי ביצועים למרכז הנתונים (High Performance Data Center Firewalls), מוצרי פיירוול ארגוניים מהדור הבא (Enterprise Next Generation Firewalls) או התקנים אחודים, קטנים יותר, לניהול אחוד של איומים (Unified Threat Management), בקרו בכתובתhttp://www.fortinet.com/how_to_buy/try_and_buy.html .

סמינר אינטרנט של Fortinet: מפזרים את הערפל השיווקי - NSS Labs בוחנת פתרונות עדכניות לגילוי פריצות

ביום ג', 13 במאי, בשעה 9:00 בבוקר לפי שעון החוף המזרחי של ארה"ב (PT), תערוך Fortinet סמינר אינטרנט בשידור חי שיעסוק בנושאים הבאים:
- מיסוד של מתודולוגיית בחינה בתנאי אמת עבור מערכות לגילוי פריצות (BDS);
- תוצאות מבחן בתנאי אמת, כולל "המלצות" ו-"אזהרות";
- איזה ביצועים הפגין FortiSandbox בתנאי אמת.

הירשמו לאירוע בכתובת: [קישור]

תאריך:  09/04/2014   |   עודכן:  09/04/2014
יעל ניסקי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
Fortinet זכתה בציון "מומלץ" מ-NSS Lab
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בשנת 2008, חנך זהר זיסאפל, ממייסדי רד וקבוצת רד-בינת, מרכז מחשבים חדש שנתרם לחוות הנוער הציוני בירושלים. בין בני הנוער שישבו בטקס החנוכה, היה גם ולדימיר קושנירסקי, שעלה לישראל מקזחסטן. זיסאפל, כהרגלו באירועים מסוג זה, וכחלק מתמיכתה של החברה בחינוך לטכנולוגיה ולמדעים, אמר לצעירים כי הוא מקווה לראות אותם נשארים בישראל, אחרי שישרתו בצבא, ומשתלבים בלימודים הגבוהים בתחומי ההנדסה, מחשבים, או אלקטרוניקה. הוא אף נתן להם את ההבטחה המסורתית שלו כי אם ימשיכו במסלול זה, מובטחת להם מילגה לכל תקופת הלימודים. שש שנים אחר כך, נפגשו השניים שוב. קושנירסקי שהשתחרר מצה"ל הלך ללמוד הנדסת תוכנה במכללת אפקה בתל אביב ונכנס אוטמטית למסלול המלגות של רד. בפגישה שנערכה במשרדי החברה ברמת החיל, העניק לו זיסאפל את המלגה ואמר שהוא מקווה לראות אותו פעם נוספת - עם תום הלימודים, כשיבוא לעבוד ברד...
09/04/2014  |  שי מירון  |   הודעות כלליות
חברת קוקה קולה ישראל הטמיעה את פתרון התוכנה IBM Endpoint Manager - BigFix, המאפשר ניהול מרוכז של כל נקודות הקצה בארגון. את הפתרון מבית IBM סיפקה חברת אינטגריטי תוכנה, שהינה שותפה עסקית בכירה של IBM ומתמחה במוצרי BigFix. גורמים בשוק מעריכים את הפרויקט בלמעלה מחצי מיליון ש"ח.
09/04/2014  |  טל הלר  |   הודעות כלליות
אחרי הצלחה גדולה בירושלים ובבלרוס הגיע עתה תורה של ניו-יורק. תערוכת הצילומים על קורות חייהם של שמעון פרס ומנחם בגין שהוצבה בניו-יורק וזוכה למבקרים רבים גם ב״תפוח הגדול״.
09/04/2014  |  יורם דורי  |   הודעות כלליות
השירות הבולאי בחברת דואר ישראל, השיק השבוע, יום שלישי ה-8 באפריל, סדרת בולים חדשה המוקדשת לשפת הסימנים בישראל.
09/04/2014  |  זהר נוי  |   הודעות כלליות
קניון נחמיה מקבוצת בני נחמיה, משדרג את תמהיל הקניון ומתחדש בימים אלה, בארבע עסקים חדשים: חנות קונספט של רשת האופנה קסטרו המגדילה את החנות הקיימת לשטח כולל של כ 500 מ"ר שתכלול גם את המותג קסטרו ילדים, סניף חדש של רשת בתי קפה " לנדוור ", חנות אופנה ואקססורייז "אמבר" חנות נעלי נשים למותגי הנעלה איטלקית "יורו סטייל ". בנוסף, שדרגה רשת סטימצקי את החנות בקניון, על-פי הקונספט עיצובי החדש של הרשת.
09/04/2014  |  מיכל אייזן  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il