ביום שלישי 23.12 יעלה ב-500 שלטי חוצות ברחבי הארץ ובהמשך יעלה סרט בטלוויזיה. הקמפיין נעשה על-ידי מקאן-אריקסון.
הקמפיין מלווה בסלוגן "אקמולי - הנרשם ביותר על-ידי רופאי הילדים". הסרט מציג כתבי יד של רופאים הממלאים את המסך במילה "אקמולי", וברקע שומעים את הרופאים ממליצים על אקמולי.
קמפיין שלטי החוצות והטלוויזיה חושפים לראשונה במדיה פרסומית את האריזות החדשות והמעוצבות של אקמולי בשלושה טעמים: אקמולי תות-שדה, אקמולי פטל ואקמולי פירות: אריזות אקמולי עוצבו מחדש לאחר מחקרי איכות שביצעה טבע בקרב משתמשי אקמולי. האריזות החדשות מחזקות את הקשר בין המוצר לצרכן, ומחדדות את נושא הבטיחות והידידותיות למשתמש - לכל טעם עוצבה אריזה בצבע שונה והותאם בעל חיים מוביל, כדי לבדל בין הטעמים השונים וכדי לחזק את הקשר בין התרופה לילד.
ממצאי סקר שנערך על-ידי חברת טלסקר TNS בספטמבר 2003 עבור חברת טבע, בקרב רופאי ילדים בישראל מראה כי 91% מרופאי הילדים בארץ בוחרים להמליץ למטופלים שלהם להשתמש באקמולי להורדת חום. לעומת זאת, רק 4% מהרופאים בוחרים להמליץ למטופלים שלהם להשתמש בנורופן או אדוויל לילדים להורדת חום.
אקמולי הינו המותג המוביל בתחום הורדת חום ושיכוך כאבים בקרב ילדים ותינוקות. משפחת אקמולי כוללת: אקמולי סירופ ב-3 טעמים: פטל, תות-שדה ופירות (שני האחרונים ללא סוכר), אקמולי סירופ עם מזרק מדידה בטעם פטל, אקמולי פתילות 150 מ"ג וכן אקמולי פורטה פתילות 250 מ"ג.
קרדיטים: סמנכ"ל לקוחות: רביב יצחקי, סמנכ"ל קריאטיב: טל רביב, מנהלת קריאטיב: סיגל עבודי קופירייטר: יניב מילנרסקי, תקציבאית בכירה: דנה פולק, תקציבאית: סיון נוי, חברת הפקה: אולפנות, מפיקת משרד: יפעת כהן.