כל חנות או חברה מסחרית טוענת בכל הזדמנות שהלקוח הוא מעל הכול, אך בדרך כלל המצב הוא לא באמת ככה, כולנו מבינים הרי שהעסקים במרביתם כאשר אנחנו נתקשר לשירות לקוחות, לא יענו לנו או לא יחזרו אלינו, העיקר שהמוצר כבר נקנה.
יש רק חברה אחת שניתן להגיד עליה במאה אחוז שחוות דעת לקוחות זה העיקר בשבילם ושמנכ"ל החברה הוא איש קודם כל מסתכל על חוות דעת לקוחות והמלצות הלקוחות של החברה כדי לקבוע האם הרשת מצליחה או לא.
החברה שאני מדבר עליה היא
פרפקט ליין כאשר מנהל סניף אשדוד בחנויות החברה מספר: "אני יכול להעיד אישית על כך שמנהל החברה מגיע בכל חודש לחנות ומתחיל לתחקר את הלקוחות בסניף: מה אתה חושב על החברה? מה שמעת על החברה? אתה מכיר מישהו שקנה משהו בחברה? הא נכנס לרשת האינטרנט ובודק המלצות על החברה לפי סניפים. לא רק על פרפקט ליין לבד, אלא על כל סניף בנפרד.
חברת פרפקטנ ליין מעסיקה כל סוף שנה חברת סקרים אשר מטלפנת לכל הלקוחות שרכשו מוצרים מהחברה כדי לשאול אותם איך הם התרשמו מהחברה? מאנשי המכירות? מהשירות וכל דבר אחר בחברה? מנהל סניף פתח תקוה מסכם: "אצלנו בחברה, כולם יודעים שחוות דעת של הלקוח היא הדבר שקובע".