במכרז על תקציב הפרסום של רשת "המשביר החדש לצרכן" זכה משרד הפרסום "פוגל לוין - אוגלבי - תקציב הפרסום יהיה 15 מליון ש"ח".
מר דני סיני סמנכ"ל שיווק ברשת "המשביר החדש לצרכן": "פוגל לוין יהיה שותף ויתרום מניסיונו בקימונעות להשגת המטרות".
לאחר בחינות של למעלה מ - 10 הצעות של משרדי פירסום שונים, הגיעו לחצי גמר 4 משרדי פירסום שנתבקשו להציג בפני פורום מורחב של הנהלת "המשביר החדש לצרכן" תיק עבודות, יכולת בתחום האסטרטגי, הקריאטיבי, המדיה והתקציבאות.
מבין 4 המשרדים נבחרו 2 משרדים - צרפתי שטרנשוס - זמיר ו - פוגל לוין - אוגלבי שהתבקשו לתת פתרון שיווקי/פרסומי לפסטיבל של מבצעי מכירות שיתקיימו ברשת. פסטיבל מכירות זה יכלול מוסיקה, הנחות מדהימות, מבצעים אטרקטיביים וחגיגה של קניות בכל סניפי הרשת. לאחר ההצלחה החסרת תקדים והגדולה ביותר שהתקיימה אי פעם במדינת ישראל ביום הלקוחות לחברי מועדון 365 שהתקיימה ב - 12/11/03, מקיימת רשת המשביר החדש לצרכן חגיגה והפעם, לכלל הציבור.
2 המשרדים הציגו מצגות מרשימות ויצירתיות וביטאו רמה מקצועית גבוהה מאוד. לבסוף בחרה הנהלת רשת המשביר החדש לצרכן את משרד הפרסום פוגל לוין שאת פתרונותיהם השיווקיים/פרסומיים של חגיגת המכירות נראה בקרוב במדיה. תקציב הפירסום של פוגל לוין יהיה 15 מליון שקל.
מר דני סיני סמנכ"ל השיווק של רשת "המשביר החדש לצרכן": "רשת המשביר החדש לצרכן נמצאת כבר עתה בקו נסיקה מאוד ברור הן בפדיונות והן במוצרים שעל ריצפת המכירה. רשת המשביר החדש לצרכן חדלה להתנצל בשמו של המשביר הישן ואנו בעיצומה של הסתערות לכיבוש מקומנו הטבעי בשוק - בהובלה. השאיפה להוביל בכל תחום בו נעסוק תתממש ולא בעוד זמן רב".
בנוסף ציין סיני שמשרד הפרסום פוגל לוין יהיה שותף לרשת ויתרום מניסיונו הרב בקימונעות להשגת מטרות אלו.