לראשונה בישראל מבצע חדשני ברשת אייס: 'שקית ההנחות'
במסגרת המבצע שיתקיים במהלך השבוע יינתנו 15% הנחה על כל מוצר שנכנס לשקית.
המבצע יגובה בקמפיין פרסום בהשקעה של כ-70,000 דולר.
יקי ודמני מנכ"ל רשת אייס מסר כי: "במהלך המבצע, אנו מצפים להגדיל את המכירות בלמעלה מ-30% במשך ימי המבצע".
רשת אייס, המתמחה בתחום ה"עשה זאת בעצמך" ומוצרים לשיפור הבית, יוצאת במבצע חסר תקדים לראשונה בישראל - "שקית ההנחות" במסגרתו ינתנו 15% הנחה על כל מוצרי הרשת, ממחלקות רכב, חשמל, כלי עבודה וכלי בית, שיכנסו בשקית הנייר המיוחדת.
את שקית הקניות המיוחדת למבצע, העשויה נייר חום ממוחזר ודומה לשקית הקניות האופיינית לקניות בארה"ב, ניתן לרכוש במהלך השבוע בכל סניפי רשת אייס בעלות סמלית של 10 ש"ח, בכל סניפי רשת אייס. בהנהלת הרשת מעריכים כי הצרכנים הנבונים, שישכילו למלא את השקית ביעילות, יוכלו לחסוך עשרות שקלים.
המבצע, שמתקיים השבוע, יגובה בקמפיין עיתונות וטלוויזיה בפריסה רחבה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי בהיקף השקעה של כ-70,000 דולר.
הרשת צופה כי מבצע "שקית ההנחות" יגדיל את המכירות בלמעלה מ- 30% ויתן לקהל הרחב הזדמנות מצוינת לרכוש מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים, בנוסף לחוויית קניה ייחודית.
מבצע "שקית ההנחות" מתאפשר בשל מערכת מידע ייחודית שהותאמה לתמיכה במבצע מורכב מסוג זה.
כל מי שירכוש את שקית המבצע הייחודית, יוכל למלא אותה במוצרי רשת אייס ממגוון המחלקות לא כולל שטיחי כרמל ולא כולל תשלום בתווי קניה והנחות מועדונים. ההנחה תינתן על כל המוצרים שיכנסו לשקית הנייר בשלמותם ובאריזתם המקורית. ניתן להכניס עד שלושה מוצרים שגובהם כפול מגובה השקית. בכל רכישה מותרת שקית אחת ללקוח.
לרשת אייס 24 סניפים בישראל. היקף מחזור המכירות השנתי של הרשת המאוחדת 580 מיליון שקל. בשנת 2002 הרווח השנתי של הרשת הסתכם ב-11.5 מיליון שקל שהם למעלה מ-50% יותר מהרווח של הרשת בשנת 2001 שהסתכם ב-7.5 מיליון שקל.
המבצע יתקיים עד סוף השבוע הנוכחי (יום ה', 26.2).
מלאי השקיות מוגבל.