עכשיו זו כבר מגמה - פרסומות לצעירים בחדרי שירותים של מועדוני לילה
אופנת "קרוקר" עולה בקמפיין שנתי בחדרי שירותים של מועדוני
לילה בעלות של כ-450,000 שקל.
יבואנית המשקאות "הכרם" עולה בקמפיין חצי שנתי בחדרי שירותים של מועדוני לילה ופאבים בעלות של כ-225,000 שקל.
הסכמים ארוכי טווח לפרסום בתאי שירותים של מועדוני לילה ופאבים בפריסה ארצית נחתמו בין חברת האופנה "קרוקר" ויבואנית המשקאות "הכרם" (אבסולוט, קמפרי מיקס ועוד)לחברת "לעומק התודעה" - החברה היחידה בארץ המחזיקה בזיכיון בלעדי לפרסום בחדרי השירותים של 75 מועדוני לילה ופאבים בכל רחבי הארץ. חברת קרוקר עולה בקמפיין לשנה בחדרי השירותים של מועדוני הלילה והפאבים ו"הכרם" חתמו בשלב זה על עסקה חצי שנתית. היקף שתי העסקאות מוערך בכ-675,000 שקל.
העסקאות כוללות פרסום במועדוני לילה ופאבים המובילים בארץ -תל-אביב, ירושלים, חיפה והקריות, השרון, השפלה ובאר-שבע. מחברת "לעומק התודעה" נמסר כי החשיפה החודשית עומדת על 500,000 בליינים בגילאי 35-18 (בעיקר סטודנטים).
"קרוקר" ו"הכרם" עלו תחילה בקמפיין לחודש בודד כדי לבדוק את יעילות המדיה. בעקבות תגובות חיוביות ואף עלייה במכירות, החליטו בשתי החברות (בנפרד) לעלות בקמפיין ארוך טווח.
און גולדשטיין מנהל מכירות חברת "לעומק התודעה": "בשל יעילות המדיה אנו עומדים כיום במצב בו 75% משטחי הפרסום לשנת 2004 מכורים מראש. בעלי המועדונים והפאבים טוענים כי פרסום אלכוהול למשל מעלה עבורם את מכירות המותג המפורסם".
שלומי טבת סמנכ"ל בקרוקר: קרוקר השנה מעונינת להעמיק את הקשר עם הבליינים ולקחת חלק בסצנת חיי הלילה, אנו מעונינים לפנות לצעירים במשך כל חודשי השנה ומאמינים ששימוש במדיה ממוקדת זו כאשר נקודת המפגש עם הלקוח כשהוא יוצא לבלות, היא חיונית לערכי המותג ולאסטרטגיה של חברת קרוקר.
רונית אבנר סמנכ"ל שיווק חברת הכרם יבואנית האלכוהול המובילה בישראל: אין ספק כי לגבי מותגים הפונים לקהל היעד של הבליינים במועדונים ובבארים, ובמיוחד אלו הנצרכים בהם, כמו אלכוהול, יש חשיבות גדולה לפנות באופן ממוקד לקהל הזה בשפה שלו ובאמצעות המדיה אותה הוא צורך.