בלעדי ללקוחות סלקום: כוכבית 66 - המזכירה הפרטית שלכם!
פיספסתם את אסיפת ההורים בביה"ס של הילדה?
שכחתם גם השנה את יום ההולדת של האשה?
עוד פעם חטפתם קנס בספריה?
סלקום תדאג שזה לא יקרה לכם שוב...
מהיום יכולים לקוחות סלקום לשלוח לעצמם או לאחרים תזכורות קוליות עד שנה מראש, ולתזמן את המועד שבו תתקבל התזכורת הקולית אצל הנמען.
סלקום משיקה בימים אלה שירות חדש ובלעדי - שירות 66- .
השירות, שפותח על-ידי סלקום, מאפשר ללקוחות החברה להקליט הודעה או תזכורת קולית ולשלוח אותה לעצמם או לאחרים. את התזכורת הקולית, באורך של עד 30 שניות, יוכלו הלקוחות לשלוח בתזמון של עד שנה מיום הקלטת ההודעה (לקוחות טוקמן יוכלו לשלוח תזכורת מיידית בלבד).
במידה שהנמען תפוס/לא זמין, תנסה המערכת להפקיד את התזכורת בשני ניסיונות נוספים. עם קבלת התזכורת הקולית אצל הנמען, יקבל השולח SMS המודיע על הגעתה (התזכורת לא מועברת למשיבון). נמען התזכורת לא משלם עבור השירות.
השירות ניתן בעלות זמן אוויר סלקום בהתאם לאורך השיחה + 50 אג' כולל מע"מ לכל תזכורת או הודעה. שליחת תזכורת לנמען שאינו מנוי סלקום כרוכה בתשלום דמי קישורית לרשתות אחרות. החיוב מתבצע עם הזמנת התזכורת. לאחר אישור ההזמנה בכוכבית לא ניתן לבטל את שליחת התזכורת.