חברת "נקה 7" יוצאת בקמפיין פרסום חדש לסדרת סבוני הרחצה לידיים כחלק ממהלך המיתוג המחודש בהשקעה כוללת של כ-10 מליון שקל.
חברת "נקה 7" עולה בקמפיין טלוויזיה חדש, לסדרת סבוני הרחצה לידיים. הקמפיין יעלה לאוויר השבוע, בערוץ 22, בערוץ 10 ובערוץ המוסיקה, תחת הכותרת: "נקה 7 - הידיים מספרות עליך הכל".
לדברי איריס שטרסמן, סמנכ"ל השיווק: "באמצעות הקמפיין מגדירה "נקה 7" לראשונה בארץ, קטגוריה נפרדת לסבונים נוזליים לרחצת ידיים ומשיקה תחת מעטפת המותג המחודש ובשפת העיצוב החדשה והצעירה, 3 סדרות של מוצרי רחצה לידיים, תחת השם "נקה 7".
האריזה הייחודית של הסדרה החדשה, משלבת מראה עכשווי וצעיר עם המראה המוכר של כל משפחת מוצרי "נקה".
הקמפיין שנערך באמצעות משרד הפרסום גלר - נסיס, ילווה בנראות כוללת של כל סדרת המוצרים החדשים, בשילוב ג'ינגל בעיבוד עדכני לנעימה הקצבית של נקה, שמלווה את הקמפיינים לאורך השנים והפכה לנכס צאן ברזל.
מוסיפה ואומרת שטרסמן: "נקה 7" הממוצב כמותג מוביל בתחום מוצרי הרחצה, זיהה צורך צרכני בשימוש בסבונים המעניקים תועלות ייחודיות המותאמות לעור הידיים. לא בכדי נאמר, שהידיים הם כרטיס הביקור שלנו - ומאידך לא הוצע עד היום סבון להגנה וטיפוח ייעודיים לידיים. הידיים כידוע חשופות לפגעי מזג האוויר, נשטפות בתדירות גבוהה יחסית וזקוקות להגנה, טיפוח ותחושת רעננות".
קרדיטים:
משרד פרסום: גלר נסיס, מנהל קריאטיב: ינאי פוליטי, ארט דיירקטור: אסף לופו, מנהלת אשכול: הגר גרוס, סופרוויזר: נועה גוברמן, תקציבאית: שלהב רגב, אסטרטגיה: אירית סחר, במאי: רני כרמלי, עורך: ישראל אוחיון, מוזיקה: זאזה, חברת הפקה: פילמיינד.