רמי שביט מנכ"ל רשת "המשביר החדש לצרכן": "לראשונה הרשת תפתח חנות כלבו מיוחדת בפאוור סנטר הממוקם בדרום נתניה (סמוך לאיקאה) בהשקעה של כ-9 מיליון שקל".
ההחלטה לפתוח את חנות הכלבו בפאוור סנטר נובעת מסיכום עם הנהלת קניון השרון לסגירת סניף "המשביר החדש לצרכן" בקניון.
רוב העובדים בסניף בקניון השרון (50 עובדים) יעברו לחנות החדשה.
מר רמי שביט, מנכ"ל רשת "המשביר החדש לצרכן" מוסר שהנהלת הרשת החליטה לראשונה לפתוח באזור דרום נתניה חנות קונספט ייחודית בפאוור סנטר (רוב חנויות הרשת ממוקמות בקניונים) החנות החדשה תשתרע על שטח של כ-1,000 מ"ר ותפתח תוך כ-3 חודשים ובהקמתה תשקיע החב' כ-9 מיליון שקל.
מר שביט מציין שההחלטה לפתוח את החנות החדשה בדרום נתניה בסמיכות לחנות "איקאה" נובעת מסיכום עם הנהלת קניון השרון לסגור את סניף המשביר בקניון וזאת לאור העלויות הכבדות שהיו לרשת בתחזוקת סניף זה - סניף המשתרע על שטח של 4,200 מ"ר ברוטו אך נטו שיטחו 2,600 מ"ר בלבד. במהלך השנה האחרונה הנהלת הקניון הסכימה להוריד את דמי השכירות והניהול ב-50% אך עם תום ההסכם הנ"ל החליטה הנהלת המשביר, בסיכום עם הנהלת הקניון, לסגור את סניפי המשביר בקניון. אחת הסיבות הנוספות לסגירת הסניף בקניון הינה בשל העובדה שמאז הפיגוע בקניון הנ"ל רמת המבקרים והקונים לא היתה מספקת.
מר שביט מוסיף שרוב 50 העובדים הקבועים שעבדו בסניף המשביר בקניון השרון יעברו לעבוד בחנות החדשה שתפתח בפאוור סנטר בדרום נתניה.
הנהלת "המשביר החדש לצרכן" מנהלת בימים אלו מו"מ עם עוד שני פאוור סנטרים גדולים באזור השפלה והשרון לפתיחת עוד 2 סניפים של המשביר בקונספט החדש. בבעלות הרשת כיום כ-25 סניפים.
בחג הפסח האחרון היקפי המכירות בסניפי הרשת גדלו בשיעור של כ - 250% לעומת השבועות האחרונים. הנהלת הרשת מזהה שהקנייה הממוצעת ללקוח גדלה בקרוב ל - 75% אחוז (הקנייה הממוצעת בשבוע האחרון היתה 250 שקל). בשבוע האחרון נערכו כ- 55 אלף עסקאות ביום כאשר, רוב הקניות מתמקדות במחלקות כלי הבית והנוי, הקוסמטיקה, הצעצועים וקולקציות האופנה.