"גלידות נסטלה" עולה עם קמפיין "לה קרמרייה" 2004!
בעקבות הצלחת הקמפיין בשנה שעברה, ולרגל השקת הסדרה היוקרתית "לה-קרמריה מוס" הקמפיין יעלה שוב בתקציב - של כ-3.5 מיליון שקל.
"גלידות נסטלה", המובילה בחדשנות ובאיכות, עולה עם קמפיין לה קרמרייה 2004. בעקבות הצלחת הקמפיין בשנה שעברה, ולרגל השקת הסדרה היוקרתית "לה קרמרייה מוס", הקמפיין יעלה שוב בתקציב של כ-3.5 מיליון שקל.
קמפיין לה קרמריה בשנת 2003 נמצא ברשימת המוצרים עם החשיפה והזכירה הגבוהים ביותר - 71%. (ספטמבר, "ידיעות אחרונות"). הקמפיין, מבית היוצר של משרד הפרסום פובליסיס אריאלי, הראה תוצאות נפלאות ותגובות אוהדות רבות בעונה שעברה, ולכן יעלה שוב בערוץ 2 ובערוץ 10 החל מתאריך 23.4.
הקמפיין חודש והסיסמא שתלווה אותו היא "לה-קרמריה- אין סיכוי שתעמדי בפיתוי". הקמפיין מציג את הסדרה היוקרתית החדשה - לה קרמריה מוס: מוס שוקולד ומוס אגוזים. גם גלידה וגם מוס!
על הקמפיין
הקמפיין מחזיר שוב את האישה בעלת הדחף הבלתי נשלט ל"לה-קרמריה".
הקמפיין מתאר אמא צעירה נכנסת לאוטו עם שקיות. באחת השקיות מבצבצת גלידה לה קרמריה, היא מביטה בקופסא…ולא יכולה לעמוד בפיתוי, כבר באוטו היא מתחילה ללקק את הגלידה ישר מהקופסא בהתענגות. אבל מה…מה יישאר למשפחה? היא חייבת למצוא תירוץ טוב. ולכן היא פושטת מעליה את השמלה, זורקת אותה על הדרך כדי שרכב שיעבור ישאיר על השמלה סימני רכב...
המסר: אם הגעת הביתה בלי "לה-קרמריה" כדאי שיהיה לך תירוץ ממש ממש טוב.
קרדיטים
"גלידות נסטלה: סמנכ"ל שיווק- ליאורה ליפץ,
מנהלת תחום גלידות משפחתיות: הילית שמיר
משרד פרסום: פובליסיס אריאלי
מנהל קריאטיב: מולי הלפמן, אסף בייזר
ארט דירקטור: שרית רוטמן, כרמון פלד
קופירייטר: יניב אביטל
מנהלת לקוחות: לאה שטרן
תקציבאית: נטלי בורנשטיין
מפיקת המשרד: אסנת אבן איתן
חברת הפקה: קדישזון
במאי: יריב גבר
בית פוסט - גראויטי
סמנכ"ל תכנון אסטרטגי: עטרה בילר
פלנרית: מיכל עובדיה