חברת "נקה 7" יוצאת בקמפיין חדש לסדרת שמפו נקה 7 בהשקעה כוללת של כ-חצי מיליון דולר
השבוע יעלה לאוויר, סרטון נוסף ממשפחת הפרסומות של "נקה 7", שישודר, בערוץ השני, ערוץ 10 וערוץ המוסיקה, עם הסלוגן שמלווה את "נקה 7": "נקה 7 - הגוף חוגג".
הקמפיין שנערך באמצעות משרד הפרסום "גלר - נסיס", בתקציב של כ- חצי מליון דולר ילווה בפעילויות קד"מ בנקודות המכירה.
לדברי איריס שטרסמן, סמנכ"ל השיווק: "נקה 7, מעבירה לצרכן את הניחוח הנפלא של משפחת שמפו נקה 7, עם תמציות הפרחים הריחניות, תוך פניה יוצאת דופן, המשלבת את חווית הרחצה ואיכות התוצאה, ב"שפה" מיוחדת שנבנתה למותג, הן ברמת הצבעוניות והן תחושתית, כחלק ממהלך המיתוג המחודש של נקה 7, כמותג חזק ומוביל למוצרי רחצה איכותיים לכל המשפחה".
מוסיפה שטרסמן: "כמותג רחצה, הנהנה מרמת מודעות חסרת תקדים, המהלך של חיבור משפחת השמפו למותגי רחצת הגוף, מתבקש ומהווה מענה לצורך הצרכני".
הסרטון מעביר בדרך חיונית וצעירה את חווית החפיפה: מגוון אנשים חוגגים באמבט את חפיפת הראש, עם הדגש מיוחד על התוצאה המרהיבה של החפיפה בשמפו "נקה 7" - לשיער מלא חיות וברק בניחוח נפלא.
התשדיר מלווה בג'ינגל הידוע של נקה 7, בעיבוד חדשני, בו המקצב מהווה ניגוד משלים לקצב האירועים וההתרחשויות הוויזואליות.
קרדיטים:
מנהל קרייאטיב: ינאי פוליטי, ארט דירקטור: אסף לופו, מנהלת אשכול: הגר גרוס, סופרוויזר: נועה גוברמן, תקציבאית: שלהב רגב, אסטרטגי: אירית סחר, עורך: ישראל אוחיון, מוסיקה: זאזא, הפקה: פילמיינד.