פרמייר קלאב המותג הפרטי של רשת ג'מבו
גרשון ויסמן, סמנכ"ל סחר ושיווק ברשת קלאבמרקט מסר: "פרמייר קלאב, המותג הפרטי של הרשת מהווה הצלחה חסרת תקדים, וזאת כשנה לאחר השקתו. היעד שלנו לסוף 2004 הוא הגדלת נתח השוק ל-15%".
פרמייר קלאב - המותג הפרטי של רשת ג'מבו, הושק לראשונה בפברואר 2003 ומשווק תחת הסיסמא: "איכות משתלמת". כיום, שנה לאחר ההשקה נתח השוק של פרמייר קלאב הינו 7%, נתון אשר אין לו אח ורע במותגים אחרים.
תחת המותג הפרטי נכללים קרוב ל-1,000 מוצרים בעשרות קטגוריות, כגון: פסטות, מוצרי שוקולד, חטיפים מלוחים, מאפים, חומרי ניקוי, מוצרי נייר ועוד.
פרמייר קלאב מבטיח מוצרים באיכות גבוהה ללא פשרות, אשר מיוצרים על-ידי מיטב היצרנים המובילים בישראל ומיובאים ממיטב היצרנים המובילים באירופה. הרשת מבצעת, באופן שוטף, בקרת איכות למוצרים, עורכת בדיקות מעבדה, קבוצות מיקוד ועוד. זאת פעם ראשונה שרשת קמעונאית נותנת הבטחת איכות גבוהה ללקוחותיה במוצרי המותג הפרטי.
חותמת המחוייבות של הרשת מהווה התחייבות של היצרנים כלפי איכות, טעם וטיב המוצרים ללא פשרות.
פרמייר קלאב מעניק לא רק איכות מצוינת אלא גם מחירים מוזלים, הנמוכים ב-10%-30% ממחירי המוצרים המובילים.
גרשון ויסמן, סמנכ"ל סחר ושיווק ברשת קלאבמרקט מסר: "פרמייר קלאב, המותג הפרטי של הרשת מהווה הצלחה חסרת תקדים, וזאת כשנה לאחר השקתו. במהלך חודש מאי, כאשר הלקוחות והצרכנים יתנסו במוצרי פרמייר קלאב האיכותיים אנו צופים עליה של 50%. היעד שלנו לסוף 2004 הוא הגדלת נתח השוק ל-15%. הצלחתו של פרמייר קלאב מבוססת על שיתוף פעולה אסטרטגי עם היצרנים המובילים בישראל ובאירופה, המספקים מוצרים באיכות גבוהה ובמחירים זולים".
במהלך חודש מאי, תיערך חגיגה קולינרית של המותג פרמייר קלאב ברשת ג'מבו, הכוללת שפים אשר יכינו מאכלים ומטעמים של פרמייר קלאב ברחבי החנות ויציעו ללקוחות לטעום ולחוות את האיכות, הטעם והמרקם המעולים של מוצרי פרמייר קלאב.
מבצעים לדוגמא: קונים 5 ממוצרי פרמייר קלאב ומקבלים סט 3 תיקי נסיעות ב-29.90 ש"ח או צידנית כתר 35 ליטר ב-59.90 ש"ח.
קונים 4 ממגוון מוצרי פרמייר קלאב ומקבלים את החמישי חינם.
רשת ג'מבו השקיעה בחגיגה הקולינארית כמיליון וחצי ש"ח. הפעילות כוללת קד"מ, טעימות, עיתונות רשת, אביזרים, שלטוני מדף וסטנדים בסניפים.