UPS ישראל עולה בקמפיין טלוויזיה - עלות הקמפיין מוערכת בכ-1.6 מליון שקל.
"שילוח בתזמון מושלם"
חברת UPS ישראל, נציגתה של חברת המשלוחים הגדולה בעולם, יוצאת בקמפיין פרסומי בטלוויזיה בהיקף מדווח של 1.6 מליון שקל למשך כשבועיים.
הקמפיין הפרסומי יעלה לאוויר החל מה - 23 למאי באמצעות משרד הפרסום "ראובני פרידן" וישודר בערוץ 2 ובערוץ 10. הקמפיין, תחת הסיסמא: "שילוח בתזמון מושלם!", מדגיש את הפריסה הגלובלית של UPS והאפשרות לעשות עסקים בכל רחבי העולם. הקמפיין משדר גודל, עוצמה ובינלאומיות של המותג.
UPS תעלה בתשדירים בני 30 ו - 20 שניות, אשר ילוו בפעילות קידום מכירות ללקוחות החברה ומטרתה שימור הלקוחות הקיימים וגיוס חדשים.
"UPS ישראל" שהחלה לפעול בשנת 1994, מציעה שירותי יבוא ויצוא מדלת לדלת המתאפיינים בהתחייבות שירות ייחודית, רשת מידע מקוון ועלויות נוחות. UPS ישראל אוחזת בנתח של כ-30% משוק משלוחי האקספרס בישראל וברשותה צי של 100 רכבי הפצה ומערך תפעולי ממוחשב הפרוש על פני 6 סניפים ברחבי הארץ בהם מועסקים 350 עובדים. UPS מפעילה קו טיסות יומי מישראל למרכז ההפצה של UPS בקלן, גרמניה.
UPS הנה חברת המשלוחים הגדולה בעולם, המספקת מגוון שירותי הובלה ולוגיסטיקה. החברה מעסיקה כ-360 אלף עובדים ומספקת שירותים ליותר מ-200 מדינות ויעדים באמצעות צי של 152 אלף כלי רכב וכ-622 מטוסים. חברת התעופה של UPS הנה ה-11 בגודלה בעולם. UPS מטפלת בכ-13.6 מליון חבילות ביום והכנסותיה בשנת 2002 הסתכמו בכ-31.3 מיליארד דולר.