חברת "סולתם - רדד" ממשיכה להתרחב בחו"ל:
פותחת אולם תצוגה בהונג-קונג על שטח של 500 מ"ר
בו ישווקו מוצרי החברה לרשתות השיווק המובילות בעולם בהשקעה של כ - 1.5 מליון ש"ח.
לדברי עמוס דורון, סמנכ"ל השיווק של "סולתם - רדד":
"אולם התצוגה בהונג- קונג צפוי להוות תוך שנתיים
כ- 25% מסך הייצוא של החברה בשל הפוטנציאל הענק הגלום בשווקי מזרח אסיה המהווים כ-60% מסך המכירות בקטגוריית הפתרונות לבישול בעולם כיום".
חברת "סולתם - רדד", הנמצאת בבעלות דוד ליברמן, מתמחה בייצור ושיווק סירים, מחבתות, סכו"ם וכלי פורצלן לבית, ממשיכה להתרחב לשווקים חדשים בחו"ל ופותחת בימים אלה אולם תצוגה חדשני, בהונג קונג.
אולם התצוגה משתרע על שטח של כ-500 מ"ר באזור המתאפיין בזיקה למסחר עולמי גלובלי, ופונה לקניינים של רשתות מובילות המתמחות במכירת פתרונות לבישול וכלי מטבח באירופה, ארצות הברית והמזרח הרחוק, ביניהם: "מייסיס", "בלומינגדיילס" " טרגט וולוורט" ו"הום בייס".
האולם החדש שנפתח בהשקעה של כ-350 אלף דולר, נחשב לאחד האולמות התצוגה החדשניים במזרח והוא יעוצב על-פי מחלקות מתמחות: מחלקת סכו"ם, מחלקת סירים, מחלקת מחבתות, מחלקת כלי בית ומחלקת פורצלן, וזאת על מנת לתת פתרון כולל מחד, ומאידך להתמקד בצרכים ספציפיים של כל קניין.
עמוס דורון, סמנכ"ל השיווק של "סולתם - רדד" מסר: כי החברה החליטה לפתוח אולם תצוגה בהונג קונג, בנוסף לאלומות תוגה קיימים בטורקיה וישראל, על-מנת לפתוח ערוץ שיווקי אסטרטגי שיענה על הביקוש של רשתות אירופיות המחפשות במזרח הרחוק מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים, ולהשתלב בשווקים של מזרח אסיה המהווים כ-60%, מסך המכירות בקטגוריית כלי הבישול וכלי מטבח בעולם כיום".
לדבריו: מדובר בהזדמנות עבור "סולתם - רדד" הנחשבת בעולם כמובילה בתחומה בשל היצע מגוון ורחב של מוצרים איכותיים ובמחירים נוחים, לענות על הצרכים של קהלי היעד הפוטנציאלים ואף לפתוח ערוצי מכירה נוספים לקהלי יעד חדשים".
להערכת עמוס דורון, אולם התצוגה בהונג קונג, יהווה תוך שנתיים כ-25% מסך הייצוא של החברה בשל הפוטנציאל הגלום בו, כמו כן מסר דורון כי אולם התצוגה החדש צפוי לגלגל בשנה הראשונה כ-3.5 מיליון דולר ותוך שנתיים יכפיל את עצמו.