בלוקבסטר יוצאת בקמפיין פרסום אינטרנטי באמצעות דוטומי: תעניק הטבות ל-20,000 חברי מועדון בלוקבסטר-דוטומי
רשת בלוקבסטר יוצאת בקמפיין פרסום אינטרנטי באמצעות הבאנרים האישיים של דוטומי. במסגרת הקמפיין יוצגו באנרים פרסומיים הכוללים הטבות בפני למעלה מ-20,000 חברי מועדון ההטבות של בלוקבסטר, אשר נרשמו באמצעות דוטומי.
בכל חודש תוציא בלוקבסטר הטבות ועדכונים שונים באמצעות הבאנרים פרסונליים, דוגמת השכרת סרט במתנה, הנחות לרכישות מנויים, הסרטים החדשים שיצאו ועוד.
הקמפיין יופיע בפורטלים המובילים בישראל, ביניהם: וואלה, תפוז, דה מרקר, YNET ,ONE, לילה, ואחרים.
לדברי אורית גזית, מנהלת השיווק של בלוקבסטר, מטרת הרשת, בפעילות השיווק הישיר המקוון של דוטומי, לטפח ולהיטיב את הקשר עם לקוחות שהביעו רצון להיות מעודכנים וליהנות משלל המידע והמבצעים שבלוקבסטר יכולה להציעה ישירות לאתרים בהם הם אוהבים לגלוש.
משרד פרסום: דוטומי.
תקציבאית: ליאת פז.
אודות דוטומי
חברת דוטומי פיתחה ערוץ תקשורת פרסומי ואישי, המאפשר לחברות ומותגים להעביר מסרים שיווקיים באמצעות באנרים פרסומיים באינטרנט. הבאנרים האישיים מופיעים בפני הגולש, אשר נרשם לשירות באמצעות חברה או חברות עימן הוא מעוניין להיות בקשר.