|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע

תלמה מרחיבה את המותג המצליח "כריות"

- הודעה מטעם תלמה
08/06/2004  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: גלית אמיגה, יחסי-ציבור  |    |  Stern-Ariely PR

תלמה מרחיבה את המותג המצליח "כריות" ומשיקה חטיפי כריות TO GO בשקית אישית

תלמה הגדילה את נתח השוק שלה בחודש אפריל הן כספית והן כמותית מנתח שוק בממוצע שנתי של 64% לנתח שוק של 66.5%
(נילסן, כספי).

ההשקה תלווה בקמפיין בהשקעה של 3 מיליון שקל.

יהודי ליפמן, סמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישראל: "תלמה מחזקת את המובילות שלה בתחום חטיפי הדגנים, ומשיקה מוצר חדשני כריות TO GO."

לראשונה, מותחת "תלמה" את מותג הדגנים המצליח "כריות תלמה", לתחום החטיפים האישיים, ומשיקה את כריות TO GO חטיפי כריות ממולאים קרם נוגט.

חטיפי כריות TO GO כפולות באורכן מדגני כריות, בעלות מרקם קראנצ'י ונמכרות בשקית אישית. עיצוב האריזה שם דגש על הקראנצ'יות ו"החטיפיות" של המוצר.

לרגל השקת כריות TO GO יוצאת "תלמה" בפעילות שיווקית ענפה הכוללת קמפיין טלויזייה, קולנוע, עיתונות ושילוט חוצות, בהשקעה של 3 מיליון ₪ באמצעות באומן בר ריבנאי.
בנוסף, תתקיים פעילות קד"מ בנקודות המכירה באמצעות אביזרי תצוגה מרהיבים.

במרכז הקמפיין הטלויזיוני הבדרנים יוסי וטיראן, כוכבי האקדמיה לצחוק.

יהודי ליפמן, סמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישראל: "כמובילת שוק הדגנים בישראל, עם נתח שוק העומד על 67%, רואה תלמה בהרחבת המותג המוביל "כריות תלמה", דרך להרחבת הזדמנויות הצריכה באמצעות חדשנות מוצרית, והמשך הובלת הקטגוריה."

הרציונל השיווקי:

בשנים האחרונות השתנתה התפיסה של אכילת דגנים לארוחת בוקר בלבד, וכיום, נוהגים לאכול ולנשנש דגנים במהלך כל היום, עם חלב או בלעדיו.

תחום חטיפי הדגנים BARS התפתח מאד בשנים האחרונות כיוון שהצרכנים מחפשים פתרונות אלטרנטיביים לממתקים ושוקולד. תלמה השיקה בהצלחה את חטיפי הדגנים לילדים עוגי GO, שוגי GO וקוקו GO ומובילה את התחום לצד השקת חטיפי המבוגרים פינוקי בריאות.

כריות TO GO מציעות לצרכנים נישנוש מתוק. במבחני טעימה שערכה "תלמה" קיבלו כריות TO GO ציונים גבוהים מאוד בקרב קהל היעד: בני נוער וילדים. המוצר נתפס כאטרקטיבי וחדשני, ואף קיבל ציון גבוה מחטיפי שוקולד על הפרמטר" מתאים כשבא לי לנשנש משהו מתוק".

חטיפי כריות TO GO מספקים אלטרנטיבה נוחה ומזינה יותר להזדמנויות צריכה מחוץ לזמן הארוחות ומחוץ לבית: בבית הספר , בדרך או כשמתחשק לנשנש.

החטיפים על בסיס דגנים מועשרים בסיבים תזונתיים, בויטמינים מקבוצה B ובמינרלים.

דגני כריות תלמה הושקו לראשונה בשנת 1994 והפכו להצלחה גדולה. כיום "כריות תלמה" הוא מותג הדגנים המוביל בישראל, המגלגל כ-80 מיליון ₪ בשנה עם נתח שוק של 17% מכלל שוק הדגנים (לפי נתוני נילסן, ערכים כספיים, אפריל 2004)

החטיפים ישווקו בשקיות אישיות של 35 גרם (מחיר מומלץ 3 שקל) ובמאגדת משפחתית המכילה 6 יחידות (מחיר מומלץ 15 שקל), בכל רשתות השיווק, החנויות הפרטיות ובקיוסקים נבחרים.

תוצאות חודש אפריל 2004

תלמה הגדילה את נתח השוק שלה הן כספית והן כמותית, וגדלה מנתח שוק בממוצע שנתי של 64% לנתח שוק של 66.5% בחודש אפריל (נילסן, כספי).

המתחרים: אנרג'י הגדילה את נתח השוק שלה, מממוצע שנתי של 2.7% ל-4.7% מהשוק-כספית. (כמותית נתח השוק של אנרג'י עומד על 3.6% בלבד). נסטלה נחלשה באפריל, הן כספית והן כמותית ביחס לממוצע השנתי, וירדה ממוצע שנתי של 13.7% ל-12.3% בלבד-כספי.

בתחום הדגנים המשפחתיים: כריות תלמה הגדילו את נתח השוק שלהם בסגמנט ועלו ל-62% מהתחום לעומת 55.4% בממוצע שנתי. "אנרגי' חלומות" השיגו 8% בלבד מתחום הדגנים המשפחתיים. נסטלה, עם ציריוס וקראנץ חוותה ירידות קשות בנתחי השוק וירדה מממוצע שנתי של 28.7% ל-19.6% בלבד באפריל.

בתחום דגני המבוגרים: תלמה מתחזקת ומגדילה את נתח השוק שלה, מממוצע שנתי של 64.5% כספי, ל-72.5%.

אנרג'י בירידות: המוצר החדש-מיקס דגנים וגרנולה שהושק בחודש ינואר ואף הגיע ל-12% בחודש פברואר, צונח ל-3.1% בלבד באפריל. ומוצרי הפלקים שהושקו עוד קודם לכן, תורמים עוד 1% בלבד לנתח השוק.

תאריך:  08/06/2004   |   עודכן:  08/06/2004
גלית אמיגה, יחסי-ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פרס חינוך לאגף החינוך הבלתי פורמלי של עיריית יבנה על פעילות לקידום נוער
נאסד"ק מרחיבה את הפעילות בישראל
ACE עושה זאת בעצמה: מרחיבה את פעילות הייצור וחונכת את מפעלה החדש באשדוד
שנתיים לאחר שהשיקה חוגלה קימברלי את לילי מגע כותנה, צמחה קטגוריית הפרימיום בכ-30% ומכירות לילי ממשיכות לצמוח
הקופון של המדינה מחלקת לראשונה כסף "אמיתי"
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
יום השואה השנה מעורב עם מאורעות ה-7 באוקטובר    הלקח הראשון שתמיד שיננו היה "לא עוד שואה"    חשוב בימים אלה להזכיר את הלקח הנוסף: "לא עוד גלות"
דן מרגלית
דן מרגלית
אחד יצא בשצף-קצף נגד פרקליטות המדינה, היא רקב, היא רוצה להפיל את שלטון הימין, היא מבצעת עבירות, היא חוקרת את חבורת ביבי ועד היום איש לא הורשע
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 264/65, יוסף שיוביץ ויוסף ראש נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים שמעון אגרנט, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 באוקטובר 1965
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il