שומרי משקל ורשת האופנה H&O יוצאות במבצע משותף: מצטרפים לשומרי משקל ומקבלים שוברי קנייה בסך 425 שקלים ברשת H&O שיתוף הפעולה ילווה בקמפיין בהיקף של 100,000 דולר.
"שומרי משקל" ורשת האופנה H&O יוצאות במבצע משותף: כל מצטרף חדש ל"שומרי משקל" יהנה משוברי קנייה בסך 425 שקלים ברשת האופנה H&O. את המבצע ילווה קמפיין מודעות בעיתונים בהיקף של 100,000 דולר תחת הסיסמא: "מצמצמים את הגיזרה בשומרי משקל ומגדילים את המלתחה ב-H&O".
לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר דירקטוריון רשת H&O, נקודת המפגש של הרשת עם שומרי משקל, הוא קהל לקוחות המקפיד על הופעתו ומצוי בתהליך של חידוש המלתחה. ציבור גדול הנמצא בתהליך מוצלח של הרזיה מושך את תשומת לב הסביבה להופעתו. ברשת H&O ימצאו שומרי המשקל את מגוון סגנונות הלבוש המעוצבים על פי הטרנדים העכשוויים באופנה.
לדברי לילית רומם, מנכ"ל שומרי משקל, לראשונה מתחברת שומרי משקל עם רשת אופנה מובילה במטרה לאפשר ללקוחותיה להתחדש בתחומים נוספים ומשלימים לגזרה החדשה.
לדבריה, אופנה מעצימה את חווית ההרזיה, כל מי שיורד במשקל מחדש את המלתחה ומרענן את המראה כחלק מסגנון החיים החדש וההרגשה הנפלאה. הבגדים החדשים מהווים אתגר נוסף לשמירה על המשקל ולירידה נוספת.
- המבצע יימשך עד ה-11.7.2004 ושוברי הקנייה בתוקף עד ה-16.7.2004
רשת האופנה H&O כוללת 24 חנויות ברחבי הארץ, בהן מגוון מחלקות המציעות קשת רחבה של מוצרי אופנה, הלבשה, ואביזרים. הרשת בבעלות גאון אחזקות ומשפחת לבנת.
"שומרי משקל", Weight Watchers International, חברת ההרזיה הבינלאומית הגדולה בעולם מפעילה קבוצות תמיכה להרזיה בכ-32 מדינות. בישראל פועלת "שומרי משקל" משנת 1966 וכיום כוללת צוות של כ-180 מדריכות ופקידות המנהלות מידי שבוע כ-290 קבוצות תמיכה להרזיה בכל הארץ. שיטת ההרזיה של שומרי משקל מבוססת על שינוי הרגלי אכילה וחשיבה במסגרת קבוצות תמיכה ופועלת על פי שיטת הנקודות הגמישות, כל מוצר מזון מסומן לפי ערכים של נקודות, המחושבות לפי נוסחה המשקללת קלוריות, שומן רווי ומשקל המנה.