חברת ביטוח ישיר משיקה קמפיין פרסומי חדש לרגל אליפות אירופה בכדורגל - יורו 2004
לראשונה בישראל תבוצע במסגרת הקמפיין בהחלפת מסרים מידיי יום.
הקמפיין, שהופק על ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי יכלול שלטי חוצות, מסכי חוצות אלקטרוניים ובאינטרנט שיעודכנו לפי תוצאות המשחקים.
חברת ביטוח ישיר משיקה קמפיין פרסומי חדש, בהשראת אליפות אירופה בכדורגל - יורו 2004. הקמפיין, שעלותו מוערכת בכ-700 אלף ש"ח, יכלול שלטי חוצות, מסכי חוצות אלקטרוניים של רפיד ויז'ן ואינטרנט.
הפרסומים יעודכנו בהתאם להתפתחויות במשחקים, עם קישורים לסיסמא של חברת ביטוח ישיר "החיים לא תמיד הוגנים...".
בשילוט החוצות יופיעו משפטים כגון: "צרפת גנבה גול בדקה ה - 90 ולך גנבו את האוטו בדקה ה - 30", "פורטוגל פורצת לרחבת ה-5 ולך פורצים למאזדה -6".
בשילוט ובאינטרנט יופיעו הקשרים המתייחסים באופן ישיר לאירועים ספציפיים המתרחשים במשחקי האליפות.
ערן וולף - סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי: "הקמפיין הנוכחי ממשיך את קמפיין ההוגנות של ביטוח ישיר תוך שימוש בשפה הומוריסטית והפעם עם שימוש בהקשרים אקטואליים הנוגעים לקהל היעד העיקרי".
קרדיטים:
קופירייטר - דודי חברון
ארט דיירקטור - גל זכאי
מנהל קריאייטיב - יורם לוי
מנהל קריאייטיב ראשי - גדעון עמיחי
סופרוויזרית - שירלי אושיה
תקציבאית - מיכל גרין
פלנרית - דנית שלו
מנהלת פרסום - שלומית דה-יונג