|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
האם כדאי להשקיע בנאסד"ק 100?
קבוצת ירדן
האם ניתן לקיים צוואה על בסיס העתק הצוואה?

"קרליין" ממתגת ומרחיבה את סדרת הבישום ME <br>

- הודעה מטעם קרליין
01/07/2004  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: אירית מור, יחסי-ציבור  |    |  בר תקשורת

חברת "קרליין" ממתגת ומרחיבה את סדרת הבישום ME
בהשקעה כוללת של כ-2.5 מליון שקל.


לרגל תהליך המיתוג, יעלה קמפיין טלוויזיה בכיכובה של פרזנטורית "קרליין" הדוגמנית הבינלאומית: לירז מסילתי.

סדרת הבישום והטיפוח ME מבית "קרליין", יוצאת במיתוג מחודש, בהשקעה של כ-2.5 מליון שקל, ומרחיבה את הסדרה ב-3 ניחוחות חדשים.

לדברי איריס שטרסמן,סמנכ"ל לשיווק: "מדובר במהלך אסטרטגי, כאשר לראשונה אנו מחברים את סדרת הבישום ME למותג "קרליין", מתוך רצון להיזון הדדי, בין האפיל הסקסי והחושני של הבושם, ליתר מוצרי האיפור והטיפוח של "קרליין" - ומנגד לאפשר לבושם להנות מן המוכרות, העוצמה והתדמית הנשית, הצעירה, והאמינה של "קרליין" כמותג חזק בתחום הטיפוח והאיפור".

לדבריה: "סדרת הטיפוח לאישה ME, הפונה לקהל צרכני רחב, נותנת מענה מושלם לאישה,השואפת מחד להגדיר עצמה באמצעות מותגים מובילים ומאידך נדרשת לקניה איכותית - יוקרתית ולא יקרה".

מוסיפה שטרסמן: "הבשמים נבחרו מבין מאות ריחות שנבדקו, לאחר פאנלים מרובי משתמשות, אשר נתבקשו לדרג ניחוח מועדף ולבדוק כי הניחוח אינו חזק מדי מחד ומאידך נשאר לאורך זמן. הבשמים הנבחרים פונים לאישה העכשווית ככל מוצרי "קרליין", המאפשרים לאישה להרגיש ולהראות במיטבה ונועדו לענות על הגידול בביקוש ובצורך הנשי לגוון ולחדש, בתחום הנחשב לבעל זיקה חזקה לטרנדים ואופנות מתחלפות".

עוד מוסיפה שטרסמן: "מהלך הרחבת מגוון המוצרים המלווה בקמפיין רחב, בהשקעה כוללת של כ-2.5 מליון ש"ח, יביא לחשיפת המותג לקהל נאמן וקיים, כמו גם לקהל פוטנציאלי חדש, המחפש פתרונות איכותיים ועדכניים במחירי ביניים, בתחום הטיפוח והבישום הנשי, ש"קרליין" כמותג יופי עומדת מאחוריו ותורמת לעוצמתו".

המהלך ילווה במסע פרסום, הנערך על-ידי משרד הפרסום "אקספרט", ויכלול: סרטון פרסומת בהשתתפות הדוגמנית לירז מסילתי שנבחרה מתוך עשרות דוגמניות בינלאומיות, כפרזנטורית של "קרליין" המשקפת את הערכים האופנתיים של המותג "קרלין".

בסרטון, מנהלת מסילתי מונולוג מתגרה, ספק עם המתבוננים, ספק עם הגבר שלה, באווירה אביבית, על רקע מיטתה המעוטרת בפרחי אביב, תוך רמיזה ארוטית לדיאלוג עם הגבר שלה...

הסרטון ישודר בערוצים 2 ו-10 וילווה בפעילות קד"מ נרחבת הכוללת: נראות בולטת בנקודות המכירה - הצבת סטנדים מיוחדים וממותגים בשילוב דיול ברשתות השיווק והפארמים ויצירת התנסות וחוויה בנקודות המכירה.

הסדרה החדשה כוללת: א.ד. טואלט, קרם גוף ודאודורנט, המתחלקים ל- 3 אבי טיפוס נשיים, כאשר כל אחד מהם מייצג סגנון חיים שונה הבא לידי ביטוי באופי הניחוח וצבעוניות הסדרה:

סדרת DARE ME הורודה - מייצגת את האישה האקזוטית - חושנית.
סדרת SENSE ME התכלת - מייצגת את האישה האנרגטית והעדכנית.
סדרת TEMPT ME הסגולה - מייצגת את אישה הטבעית המשוחררת, החיה את הנאות הים יום של החיים.

שוק הבישום והטיפוח לאישה

שוק הבישום לנשים בארץ, עומד על 230 מליון שקל (מחיר לצרכן כולל מע"מ), המהווה כ-58% מכלל תחום הבישום. השוק מפותח ורב מותגי, ללא דומיננטיות למותגים מובילים עם נתח שוק של 5% - 6% למספר מועט של המובילים.

בעולם, מהווה שוק הפרימיום 64.5% והשוק העממי 35.5%, כאשר ההערכה היא שבישראל עומד שוק הפרימיום על כ-80% והשוק העממי על כ-20%.

תאריך:  01/07/2004   |   עודכן:  01/07/2004
אירית מור, יחסי-ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בנק טפחות מעלה את הריבית בפיקדונות וחסכונות
מסורת של שמונה שנים ממשיכה גם השנה:
מג'יק תעשיות תוכנה מינתה סגן נשיא חדש לשיווק בינלאומי
"פרסיל - כי רק מה שנקי מבפנים נקי מבחוץ"
מחברת אל-על נמסר כי בימים אלו מתנהלות שיחות בין הגורמים המוסמכים בצד הישראלי ובצד הטורקי, במטרה להגיע לפתרון נושא האבטחה בטרמינל באיסטנבול. זאת לאחר שהשלטונות הטורקים ביטלו הסכמות שהיו בעבר.
01/07/2004  |  עמליה גלזר  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
אסור שחיילי צה"ל ישמשו מגש הכסף להשלטת המחבלים "הטובים" של אש"ף - הארגון לשחרור פלשתין (כולה! מן הים עד הנהר!) - על המחבלים "הרעים" של חמאס    מטרתם זהה.
איתמר לוין
איתמר לוין
שני מקרים של חייבים שהעבירו רכוש לאחיהם מגיעים לאולמו של השופט יעקב שקד. שימת לב לפרטים, גישה מעשית ואנושיות מובילות אותו למסקנות הפוכות
צבי גיל
צבי גיל
בהמשך המלחמה הנגררת בעזה - צה"ל, ומאחוריו הציבור שנותן בו אמון, אנו מאבדים את המצפן    מי שחושב באופן אופטימי שעם חיסול החמאס הבעיה של ישראל תיפתר סופית מרמה את עצמו ואת הציבור
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il