רשת סופר-פארם השקיעה 400 אלף שקל בהפקת קלטת DVD שמהווה "מדריך ביתי" להגשת עזרה ראשונה ומניעת מצבי חירום בתינוקות פעוטות וילדים
הקלטת הופקה בייעוץ ופיקוח מקצועי של מד"א והיא תימכר בסניפי הסופר-פארם בלבד.
בצעד ראשון ישוחררו 25 אלף קלטות.
רשת סופר-פארם מרחיבה את תחום פעילותה ונכנסת לראשונה לתחום התוכן-הרשת הפיקה, בהשקעה של 400 אלף שקל, קלטת DVD אשר מהווה את המדריך הביתי להגשת עזרה ראשונה ומניעת מצבי חירום בתינוקות פעוטות וילדים.
הקלטת - "להיות בטוחים" תופץ בשלב הראשון ב-25 אלף קלטות DVD אשר ימכרו בסניפי הרשת בלבד.
בקלטת משתתפים הגורמים המובילים בישראל בתחום רפואת ילדים ומניעת תאונות - מד"א, וד"ר ארנון יערי - מומחה לרפואת ילדים בבי"ח שניידר.
מנחה את הקלטת השחקנית שירלי גליק.
לדברי יאיר עשהאל, סמנכ"ל השיווק של רשת סופר-פארם:
"כרשת שחלק ניכר מפעילותה ומוצריה נוגע לנושא המשפחה והטיפול בילדים - אנו רואים עצמנו מחוייבים כלפי הקהילה לבצע פעילויות שמעניקות ערך מוסף ויכולות לתרום לגידול ולביטחון היקרים לנו".
"להיות בטוחים" מציג דרכי מניעה וטיפול למגוון רחב של מצבי חירום שעלולים לקרות לכל אחד מילדנו: החייאה, הוצאת גף זר מדרכי הנשימה, טיפול בכוויה, טביעה, דימום, הרעלה, חום גבוה, התחשמלות ועוד.
ה-DVD יימכר בכל 108 סניפי רשת סופר-פארם שברחבי הארץ, במחיר - 9.99 שקל בלבד, לכל הרוכש שני מוצרים.