איש השיווק של החודש: יעקב כהן, מנכ"ל סינמה סיטי
איגוד המפרסמים בחר ביעקב (יוליאן) כהן, מנכ"ל סינמה סיטי, כאיש השיווק של חודש יולי.
2 מיליון איש כבר ביקרו בסינמה סיטי, והמספרים גדלים כל הזמן - מספר הצופים במחצית הראשונה של 2004 גדל ב-22% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. 500 אירועים שיווקיים נערכו במקום בשנה האחרונה, סדנאות למנהלים, ותוכניות חינוכיות לבתי הספר שרצות כבר חצי שנה, שלוש-ארבע פעמים בשבוע.
יעקב כהן רואה במקום הרבה יותר מאוסף של בתי קולנוע. "זה מרכז בידור, חינוך ותרבות, שמאפשר לך לבלות בסביבה סופר-מודרנית ואסתטית, שמפתיע אותך עם הטכנולוגיות החדישות ביותר ועם המצאות ותוכניות העובדות על כל החושים".
יש בקומפלקס 2600 מושבים ("כפולים בגודלם מהמקובל בענף!" אומר כהן), ב-21 אולמות שמהם שניים עם סימולטורים ואחד סינמקס. "היה ברור לנו, כי כדי להצליח, המקום חייב לעבוד יותר מאשר בשעות העבודה המקובלות של קולנוע. החלטנו לפנות לבתי הספר. חברנו לצורך זה עם החברות 'טללים' ו'אורפאן' ובנינו תוכניות ייחודיות המשלבות סרטים בנושאים חינוכיים עם הטכנולוגיות המשוכללות שלנו." במקום נערכיםת אירועי קידום מכירות, השקות, סדנאות "ארגון מהסרטים" ועוד.
גם בבעיה שהעיבה מתחילת הדרך על המקום - קשיי החניה והפקקים - מטפלים, לדברי כהן. מספר מקומות החניה יוכפל בעוד כחודש, ויוסדרו כניסות ויציאות חדשות, כדי להקל על העומס. לדבריו, סקרים שערכו מראים כי אומנם רוב המבקרים בסינמה סיטי באים מרמת השרון, הרצליה ותל אביב, אך יש גם 6% מראשון לציון, 4% מחולון, 5% מנתניה וכיו"ב.
יעקב כהן (67) איש ביטוח בעברו, הוא גם אחד השותפים בסינמה סיטי, יחד עם ליאון ומשה אדרי, חברת נדל"ן הבונה בתי קולנוע בפורטוגל, וחברת הקולנוע הצרפתית מטרופוליטן.