"מרסי" - השוקולד שבא מאהבה
ליימן שליסל בקמפיין תדמיתי לשוקולד "מרסי".
הקמפיין ימשך כחודש ימים והיקפו מוערך בכחצי מיליון$.
ליימן שליסל עולה בקמפיין טלוויזיוני תדמיתי לבונבוניירת שוקולד "מרסי". הקמפיין שהופק על-ידי חברת "שטורק" יצרנית השוקולד, הותאם להקרנה מקומית על-ידי משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ויימשך כחודש ימים. סרטון הקמפיין יימשך כ-30 שניות, ישודר בערוץ 2, ויציג דרך נוספת להביע רגשות של אהבה, קרבה משיכה ודרך נוספת לומר תודה לאדם שאוהבים.
הסרטון מציג סיטואציה של לאחר מפגש, ופרידה המדגימות את עוצמתו של השוקולד כמוצר באמצעותו מביאים לידי ביטוי אהבה.
מרסי הינה הבונבוניירה הנמכרת ביותר ביחידות לאורך כל השנה (על-פי נילסן).
סיסמת הקמפיין: "מרסי" דרך מתוקה לומר תודה!
היקף הקמפיין מוערך בכחצי מיליון $.