|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מתי ולמה נזמין עורך דין מתחום התעופה?
קבוצת ירדן
מים זורמים, נחת מתמשכת: מזרקות ומפלי מים כמקור לרווחה בגינה

"המשביר החדש לצרכן"- ממתגים את הרשת מחדש

- הודעה מטעם המשביר החדש לצרכן
01/09/2004  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: שלומית שתיוי, יחסי ציבור  |    |  וילדר יחסי ציבור

בתום שנה וחצי מכניסת קבוצת שביט לבעלות רשת "המשביר החדש לצרכן"- ממתגים את הרשת מחדש.

רשת "המשביר החדש לצרכן" יוצאת בימים אלה בקמפיין מיתוג חדש לרשת בתקציב של כ-3 מיליון דולר.

סיסמת קמפיין המיתוג: "המשביר החדש לצרכן" הקניות הכי טובות שלך".

לאחר כשנה וחצי מאז כניסת קבוצת שביט לבעלות רשת "המשביר החדש לצרכן", תקופה בה למדו את הנושא של תפעול המערכת, החלפת ספקים, סגירת חנויות מפסידות, הרחבת מועדון הלקוחות, גיוס עובדים חדשים ועוד, הוחלט על מיתוג חדש של הרשת - מיתוג צעיר, רענן המסמל את חוויית הקנייה של רשת הכלבו היחידה בישראל. תקציב הקמפיין 3 מיליון דולר.

מר דורון פרנקנשטיין סמנכ"ל סחר, עסקים ושיווק, ברשת "המשביר החדש לצרכן" מציין, שלאחר תקופה של כ-7 חודשים בהם קיימה רשת "המשביר החדש לצרכן" סדרה של עשרות קבוצות מיקוד במטרה להבין את צורכי הלקוחות ולבנות תוכנית אסטרטגיה ארוכת טווח בנתה הרשת את תעודת הזהות של המותג "המשביר החדש לצרכן".

תעודת הזהות מציגה תחומים שונים כשקהל המטרה הוא כל עם ישראל וקהל היעד העיקרי התקשורתי הינן נשים בגילאי 45-25 נשואות ואמהות לילדים עד גילאי 18 במעמד הבינוני.

התובנה הצרכנית שהועלתה בקבוצות המיקוד הינה שנשים מובילות את נושאי הקניות למשפחה והאישה מחפשת את השילוב בין לעשות טוב לעצמה לבין לעשות טוב לשאר בני המשפחה במגבלות התקציב.
רשת "המשביר החדש לצרכן" מגישה את הפנטזיה הנשית הקשורה לקניות - כשהאישה קונה באחד מסניפי "המשביר החדש לצרכן" היא עושה טוב לעצמה ולשאר בני המשפחה והיתרון התחרותי של רשת "המשביר החדש לצרכן" הינו בכך שרשת "המשביר החדש לצרכן" הינו המקום היחידי שנותן מגוון אפשרויות עדכניות לרצונות כל בני המשפחה באופן משתלם וכדאי.

קמפיין המיתוג המוביל משדר את התדמית החדשה של רשת "המשביר החדש לצרכן" - המציעה עולם שלם של הפתעות, חוויות וקניות, הקמפיין משרה אווירת קניות ובילוי בדומה לבילוי בלונה פארק - נשים מסתובבות בתוך כוסות ענק מעוצבות כמו בקרוסלות, גבר מחלק בלונים בצורת צלחות צבעוניות, בחורות קופצות על טרמפולינות של פודרה, נשים עומדות מאחורי מראות משקפות המציגות הלבשה תחתונה ועוד.

רשת "המשביר החדש לצרכן" מונה כיום 24 סניפים בפריסה ארצית.
ברשת משווקים מגוון מוצרים רחב המשווקים על-ידי למעלה מ-300 ספקים, משווקים ומפיצים שונים מכל התחומים ומועדון לקוחות ייחודי המונה כ-260 לקוחות פעילים הנהנים משפע של הנחות והטבות.

הקמפיין ישודר בערוץ 2, ערוץ 10 ובעיתונות הארצית.

משרד הפרסום פוגל אוגלבי
סמנכ"ל קריאייטיב: גיא גורן/ערן ברקן
קופירייטירית: יעל דודו נסצקי
סופרוויזרית: עדי גולדברג
תקציבאים: גלית חזן/ערן שיאון
פלנר: שרון ישראלי
מדיה פלנרית: שרון ממון
מפיקת משרד: לילך גור
חברת הפקה: אוג
במאי: ליאור הר - לב
בית פוסט - פרימוס

תאריך:  01/09/2004   |   עודכן:  01/09/2004
שלומית שתיוי, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סופר מבצע לחג בסופר סנטר וקו-אופ
"העולם הוא ספר פתוח" בהוצאת "מסע אחר" - 33 מסעות בעקבות סופרים, ספרים ודמויות שלא היו. ב-33 המסעות המתוארים בספר נערכו מסעות למקומות בהן התרחשו העלילות היותר ידועות של הספרות העולמית, ביניהם, פו הדוב, הקלברי פין, החטא ועונשו, דון קישוט, רובינזון קרוזו, הנסיך הקטן ועוד רבים אחרים.
רשת "אופטיק דורון" ו"כללית מושלם" יוצאים בקמפיין לקראת
גלובקול תספק שירותי תקשורת ב-8 מתחמים חדשים בהיקף של 4 מיליון שקל לשנה
מאות חתולי רחוב ייטופלו במבצע הומניטרי וכתוכנית לטווח ארוך, בישוביי המועצה אזורית גליל עליון
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
היא רצתה להיות בתו של משה דיין, שהיה אישיות מקרינה ושנויה במחלוקת ובעייתית, ובעיקר מיוחדת במינה, כה מקורית
איתמר לוין
איתמר לוין
שני מקרים של חייבים שהעבירו רכוש לאחיהם מגיעים לאולמו של השופט יעקב שקד. שימת לב לפרטים, גישה מעשית ואנושיות מובילות אותו למסקנות הפוכות
אלי אלון
אלי אלון
אחד התנאים שהתנה יצחק בן צבי לקבלת תפקיד הנשיא הוא שבית הנשיא ישכון בירושלים    תרצה רבינוביץ' מדריכה וחוקרת ב-"יד בן צבי" אומרת כי אין זה מקרי שזה היה התנאי של בן- צבי. ליצחק בן צב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il