בתום שנה וחצי מכניסת קבוצת שביט לבעלות רשת "המשביר החדש לצרכן"- ממתגים את הרשת מחדש.
רשת "המשביר החדש לצרכן" יוצאת בימים אלה בקמפיין מיתוג חדש לרשת בתקציב של כ-3 מיליון דולר.
סיסמת קמפיין המיתוג: "המשביר החדש לצרכן" הקניות הכי טובות שלך".
לאחר כשנה וחצי מאז כניסת קבוצת שביט לבעלות רשת "המשביר החדש לצרכן", תקופה בה למדו את הנושא של תפעול המערכת, החלפת ספקים, סגירת חנויות מפסידות, הרחבת מועדון הלקוחות, גיוס עובדים חדשים ועוד, הוחלט על מיתוג חדש של הרשת - מיתוג צעיר, רענן המסמל את חוויית הקנייה של רשת הכלבו היחידה בישראל. תקציב הקמפיין 3 מיליון דולר.
מר דורון פרנקנשטיין סמנכ"ל סחר, עסקים ושיווק, ברשת "המשביר החדש לצרכן" מציין, שלאחר תקופה של כ-7 חודשים בהם קיימה רשת "המשביר החדש לצרכן" סדרה של עשרות קבוצות מיקוד במטרה להבין את צורכי הלקוחות ולבנות תוכנית אסטרטגיה ארוכת טווח בנתה הרשת את תעודת הזהות של המותג "המשביר החדש לצרכן".
תעודת הזהות מציגה תחומים שונים כשקהל המטרה הוא כל עם ישראל וקהל היעד העיקרי התקשורתי הינן נשים בגילאי 45-25 נשואות ואמהות לילדים עד גילאי 18 במעמד הבינוני.
התובנה הצרכנית שהועלתה בקבוצות המיקוד הינה שנשים מובילות את נושאי הקניות למשפחה והאישה מחפשת את השילוב בין לעשות טוב לעצמה לבין לעשות טוב לשאר בני המשפחה במגבלות התקציב.
רשת "המשביר החדש לצרכן" מגישה את הפנטזיה הנשית הקשורה לקניות - כשהאישה קונה באחד מסניפי "המשביר החדש לצרכן" היא עושה טוב לעצמה ולשאר בני המשפחה והיתרון התחרותי של רשת "המשביר החדש לצרכן" הינו בכך שרשת "המשביר החדש לצרכן" הינו המקום היחידי שנותן מגוון אפשרויות עדכניות לרצונות כל בני המשפחה באופן משתלם וכדאי.
קמפיין המיתוג המוביל משדר את התדמית החדשה של רשת "המשביר החדש לצרכן" - המציעה עולם שלם של הפתעות, חוויות וקניות, הקמפיין משרה אווירת קניות ובילוי בדומה לבילוי בלונה פארק - נשים מסתובבות בתוך כוסות ענק מעוצבות כמו בקרוסלות, גבר מחלק בלונים בצורת צלחות צבעוניות, בחורות קופצות על טרמפולינות של פודרה, נשים עומדות מאחורי מראות משקפות המציגות הלבשה תחתונה ועוד.
רשת "המשביר החדש לצרכן" מונה כיום 24 סניפים בפריסה ארצית.
ברשת משווקים מגוון מוצרים רחב המשווקים על-ידי למעלה מ-300 ספקים, משווקים ומפיצים שונים מכל התחומים ומועדון לקוחות ייחודי המונה כ-260 לקוחות פעילים הנהנים משפע של הנחות והטבות.
הקמפיין ישודר בערוץ 2, ערוץ 10 ובעיתונות הארצית.
משרד הפרסום פוגל אוגלבי
סמנכ"ל קריאייטיב: גיא גורן/ערן ברקן
קופירייטירית: יעל דודו נסצקי
סופרוויזרית: עדי גולדברג
תקציבאים: גלית חזן/ערן שיאון
פלנר: שרון ישראלי
מדיה פלנרית: שרון ממון
מפיקת משרד: לילך גור
חברת הפקה: אוג
במאי: ליאור הר - לב
בית פוסט - פרימוס