שרות חדש בישראל - בלעדי ברשת "אייס" "אחריות פלוס"
במסגרת מהפך השירות של רשת "אייס" - "עוד משהו למענך"
משיקה "אייס" שרות חדשני וייחודי ללקוח: "אחריות פלוס": החלפת מוצרי חשמל שהתקלקלו בתקופת האחריות במוצרים חדשים.
יקי ודמני, מנכ"ל רשת "אייס":"השירות החדש,מגלם בתוכו יתרונות נוספים, במטרה ליצור זהות בין ערכי החברה ללקוח, באמצעות רמת שירות בסטנדרטים בינלאומיים, הבנויה על אמון הדדי, שביעות רצון והרגשת שייכות, המחזקים את נאמנות הקנייה, בשילוב מגוון רחב של מוצרים ואפשרויות, המעניקים "ערך מוסף" ללקוח,שיפור הנוחות וחווית הקניה של הצרכן הישראלי".
לראשונה בארץ - משיקה רשת "אייס", שרות ייחודי ובלעדי "אחריות פלוס" - המאפשר החלפת מכשירי חשמל ביתיים, שנקנו ברשת עד 200 שקל והתקלקלו בתקופת האחריות, דוגמת: קומקומים, מגהצים, שואבי אבק, טוסטרים, פרקולטורים וכד', במכשירי חשמל חדשים.
על מוצרי החשמל שיוחלפו ולא יתוקנו כמקובל בשוק, תופיע מדבקה אדומה, המנחה את הצרכן לשמור את החשבונית ואת תעודת האחריות למקרה הצורך.
ההחלפה תתבצע בתקופת האחריות בלבד, כנגד תעודת אחריות וחשבונית קנייה.
השירות יינתן בכל סניפי רשת "אייס" ברחבי הארץ.