"ליניאל DDB" בקמפיין חורף ל"גולף" איילת זורר מככבת בקמפיין שהיקפו 1.3 מיליון $
משרד הפרסום "ליניאל DDB" יוצא השבוע בקמפיין השקת קולקציית חורף 2004-2005 של מותג האופנה "GOLF Men&Womem".
במרכז הקמפיין עומד סרט פרסומת בכיכובם של איילת זורר וקובי ברכה. הסרטון החדש צולם במתחם נוגה ביפו, אך נראה כאילו הופק בחו"ל. הרעיון המרכזי של סרט הפרסומת הוא: "כשאת לובשת גולף את נראית במיטבך, וכשאת נראית נהדר סולחים לך על הכל".
בסרטון, 'עבריין צעצוע' יוצא מתוך מכוניתו המלוקקת ובעודו מתהלך לכיוון בית קפה נשמעים קולות התנגשות/תאונה. הוא ממהר בעצבים אל מכוניתו המעלה עשן, עם מבט של 'רצח' בעיניים. מהמכונית הפוגעת יוצאת איילת יפה וזוהרת, והבחור כמובן מיד נמס.
צילומי הסטילס של הקולקציה נערכו לפני כחודש באזור מצפה רמון, עובדה שאילצה את איילת זורר ללבוש את קולקציית החורף בטמפרטורה של 40 מעלות צלזיוס בצל.
הקמפיין, בהיקף כולל של כ-1.3 מיליון דולר, מתפרס על טלוויזיה, שלטי חוצות ועיתונות.
"ליניאל DDB" הבחירה המוצלחת ביותר של מובילות קמפיין.
בכתבה שהתפרסמה בחודש שעבר בעיתונות, הוגדרו הדוגמניות יעל אבקסיס ואיילת זורר כ 'מובילות קמפיינים האפקטיביות ביותר' עבור קמפיינים לחברות אופנה ("קרייזי ליין" ו"גולף"- בקמפיין הקיץ). לשתי הבחירות הנ"ל יעל ואיילת, אחראי צוות משרד הפרסום ליניאל DDB.
דני זילברמן, סמנכ"ל הקריאטיב ב "ליניאל DDB" אומר כי במשרד שלהם מעניקים חשיבות רבה לבחירה אסטרטגית מוצלחת של פרזנטטוריות, ובחירת העיתון בשתי הדוגמניות היעילות ביותר שנבחרו על-ידי "ליניאל DDB" מוכיחה כי החשיבה האסטרטגית במשרד היא נכונה ועובדת לטובת הלקוח.