"אמא גמרתי ת'שניצל בביס"
"מאמא עוף", תנובה עולה בקמפיין חדש לשניצל ביס אמיתי.
"מאמא עוף", תנובה יוצאת מחר, יום ב', ה- 11.10.2004 בקמפיין פרסומי חדש למוצר חדש, שניצל ביס אמיתי, בהשקעה של כחצי מיליון ש"ח.
הקמפיין החדש, בהפקת משרד הפרסום גיתם/BBDO, מציג ילד היושב ליד שולחן האוכל ולפניו מונחת צלחת עמוסה בשניצל ביס אמיתי. הילד אוחז בידו שניצל ביס אחד ובוחן אותו תחת זכוכית מגדלת, הממחישה את גודלו של השניצל כגודל ביס, כאשר ליד מופיע הכיתוב "אמא גמרתי ת'שניצל בביס".
הילד המשתעשע מעביר את המסר כי מדובר במוצר שפותח במטרה להפוך את הארוחה לכיפית ומהנה. הפנייה לאמא מדגישה את העובדה שהיא יכולה להיות שקטה שהילד יסיים את הארוחה, מכיוון שהשניצל ביס הינו מוצר המשלב בין כיף לתזונה בריאה של חזה עוף אמיתי.
הקמפיין ימשך כשלושה שבועות והוא כולל מודעות בעיתונות הארצית ובעיתוני הנשים.
שניצל ביס אמיתי של "מאמא עוף" הינו מוצר חדשני, עשוי מנתח חזה עוף אמיתי מצופה, בגודל ביס, שמוצע בשלושה טעמים: ציפוי פריך, ציפוי צ'יפס וציפוי שומשום.
השניצל ביס הינו פתרון שמשלב כיף ואיכות - מעתה אפשר לאכול את השניצלים האמיתיים והאהובים של מאמא עוף גםON THE GO וליהנות מכל היתרונות של חזה עוף מזין ובריא. את שניצל ביס אפשר לאכול כמנה עיקרית בבית, בטיולים או כנשנוש עם חברים. הוא מתאים גם ככיבוד בזמן הצפייה בטלוויזיה, לאירוח לימי הולדת וכו'...
שניצל ביס אמיתי של "מאמא עוף" נמכר במקררי המוצרים הקפואים.
קרדיטים:
תנובה:
אלי בן לולו - מנכ"ל מאמא עוף
רוני בהט - מנהלת שיווק מאמא עוף
גלית שני - מנהלת מותג מאמא עוף
גיתם/ BBDO:
סמנכ"ל לקוחות - ערן גרינברג, סופרוויזר - אורן שדה, תקציבאית בכירה - דיתה רן, תקציבאית - מירב אוחיון פלנינג - יהב לוי. סמנכ"ל קריאייטיב - אסי שביט, מנהל קריאטיב - זאב רביד, ארט - יגאל חזן, קופי - לורה רוזנפלד, מנהלת הפקה - שירלי זלצמן, מפיקה - ליאת משה, צלם- מירי דוידוביץ