חב' HOT בהסתערות על ציבור הסטודנטים ב-6 אוניברסיטאות ומכללות הגדולות בישראל
חב' "סופר פוש" בקמפיין קד"מ בהשקעה של כמיליון שקל לחב' הכבלים HOT באוניברסיטאות ובמכללות.
חב' HOT מסתערת על ציבור הסטודנטים ומקיימת פעילות קד"מ במסגרת פתיחת שנת הלימודית האקדמאית ב-6 אוניברסיטאות ומכללות ברחבי הארץ.
חב' "סופר פוש" תפיק את קמפיין הקד"מ לחב' הכבלים HOT בהשקעה של כמיליון ₪. זוהי הפעם הראשונה שחב' מסוג זה פונה אל ציבור הסטודנטים (עד כה פנו לציבור הסטודנטים רק הבנקים וחברות הסלולאר) במטרה לחזק את הקשר עם הסטודנטים. זו גם הפעם הראשונה שחברה בתחום הטלוויזיה הערוצית מציעה מסלול ייחודי המותאם בצורה מלאה לצרכיי הסטודנטים.
במסגרת חבילה זו מעניקה HOT חודשיים התחברות חינם בשנה לשירותי הטלוויזיה ומבצעים אטרקטיביים במיוחד לאינטרנט המהיר בכבלים. בנוסף מעניקה HOT מתנת התחברות ייחודיות לציבור הסטודנטים - דיסק און קי.
פעילות הקד"מ תתרחש במהלך השבוע הראשון לתחילת הלימודים ב-6 אוניברסיטאות ברחבי הארץ (אונ' ת"א, אונ' חיפה, אונ' בן גוריון, אונ' עברית, המסלול האקדמי המכללה למנהל בראשל"צ ובטכניון) ותכלול צוות גדול של דיילות וסוכני מכירות, מתחמים מסוגננים וממותגים בהם יערך הפנינג של מתנות ומבצעים וישולבו מסכים עליהם יוקרנו מסרים פרסומיים של פרומואים ממגוון הערוצים והתוכניות שיש לHOT להציע לסטודנטים. כמו כן חב' HOT מציעה לסטודנטים במסגרת המתחמים מתנות, מבצעי הצטרפות אטרקטיביים והשתתפות בתחרות נושאת פרסים (מחשב נישא
כולל אינטרנט וכבלים לשנתיים חינם).
יום הפעילות הראשון רשם הצלחה רבה וכמות המתחברים במסגרת המבצע עלתה על ציפיות החברה. בעקבות כך תוגברו צוותי הקד"מ בכל מוקדי הפעילות ונערכה הזמנה נוספת של מתנות לחלוקה.