הפרסומאים בקמפיין לבצפר
בתשדירים מופיעים יורם באומן (באומן בר ריבנאי), יורם דרורי (דרורי שלומי) ומירה פינקלשטיין (שמעוני פינקלשטיין).
הקמפיין, ברדיו האזורי בהיקף של כ-100,000 ש"ח.
הבצפר, בית הספר הגבוה לפרסום של חברות הפרסום, עולה בסדרת תשדירי רדיו לקראת פתיחת מחזור הלימודים הקרוב בתשדירים מככבים בעלי משרדי פרסום הקוראים לכח צעיר ורענן להצטרף לענף הפרסום באמצעות לימודים בבצפר.
בתשדירים שעלו לאחרונה מופיעים יורם באומן (באומן בר ריבנאי), יורם דרורי (דרורי שלומי) ומירה פינקלשטיין (שמעוני פינקלשטיין).
הקמפיין, בהיקף של כ-100,000 שקל עולה בתחנות הרדיו האזורי.
יגאל בראון מנכ"ל הבצפר: "מאוד מתבקש כי קונספט שיווקי של בית ספר השייך לחברות פרסום יהפוך לקונספט פרסומי. משרדי הפרסום הם העומדים מאחורי הבצפר באחריות לתוכן המקצועי לקבלה ללימודים ולהשמה לעבודה, לכן הופעתם בתשדירים הוא המסר החזק והאמין ביותר".
כחלק מהעניין, מקריין בראון בעצמו את הסוגר לתשדיר המזמין את התלמידים ליום פתוח.
הבצפר, בית הספר של משרדי הפרסום בישראל, הוקם לפני 3 שנים על ידי איגוד חברות הפרסום במשותף עם חברות הפרסום.
הבצפר "נולד" במטרה להכשיר כוח אדם מיומן למקצועות הפרסום ב-6 מסלולים שונים: תקציבאות, פלנינג, מדיה פלנינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות. מטרה נוספת העומדת בפני הבצפר היא להשביח את הרמה המקצועית של העוסקים בפרסום ושיווק, על-ידי קיום ימי עיון והשתלמויות בתחומי ידע רלוונטיים.