יואל גבאי, מנכ"ל רשת שקם אלקטריק, הודיע היום, כי רשת שקם אלקטריק יוצאת בקמפיין פרסום חדש לקראת חג הפסח בהשקעה של כ- 5 מיליון ש"ח!
הקמפיין אשר הופק באמצעות משרד הפרסום אריאלי, יעלה בתאריך 19/2/02 ויימשך עד תאריך 30/4/02. הקמפיין כולל מודעות בעיתונות הארצית והמקומית, ג'ינגלים ברדיו ופרסום בנקודות המכירה. הקמפיין, המוערך בכ- 5 מיליון ש"ח, מציג שני מבצעים אטרקטיביים ויחודיים לחג.
עוד הוסיף יואל גבאי: "רשת שקם אלקטריק, הרשת המובילה בארץ בתחום מוצרי החשמל והאלקטרוניקה, מאפשרת ללקוח לרכוש מוצרים שחלם עליהם, ולא היה יכול לממש, כמו: מערכת קולנוע ביתית, החלפת מקרר ורכישת מדיח כלים בהנחה גדולה ובשיעורי ריבית כמעט אפסיים. אני מדגיש, כי רשת שקם אלקטריק מתחייבת למחיר הזול ביותר בשוק החשמל בארץ."
הסיסמא המובילה את הקמפיין: " הרווח הכפול ברשת שקם אלקטריק"
על האסטרטגיה העומדת מאחורי הקמפיין לפסח של רשת שקם אלקטריק:
דוד גרין, מנהל הפרסום של רשת שקם אלקטריק, אומר: "שקם אלקטריק נותנת ללקוח מתנה אמיתית לחג עם הנחה אמיתית ופריסה רחבה ככל האפשר של 24 תשלומים. מתנה אמיתית זו מאפשרת ללקוח בימים קשים אלה לפרוס כמה שיותר את קניותיו לחג, בתוספת של %3 ריבית בלבד. ממחקרים שביצעה שקם אלקטריק, למעלה מ- %60 מהציבור, מעדיף ברכישת מוצרים עם מעורבות גבוהה, תנאי אשראי ארוכים מאשר מתנות. אני מאמין, כי מבצע כזה רק מעיד על חוסנה של הרשת ועל האטרקטיביות שלה, במיוחד על רקע התקופה הנוכחית הקשה בארץ.
הקמפיין החדש מציג את "הרווח הכפול" של הצרכנים לחג, שני מבצעים חסרי תקדים:
1. 24 תשלומים שווים על כל מגוון מוצרי החשמל והאלקטרוניקה בחנויות שקם אלקטריק, בקניית מוצרים שמחירם מעל 600 ש"ח, בתוספת מזערית של %3 ריבית בלבד!
2. 500 ש"ח מתנה בשוברי הנחה - "כסף אלקטריק" בקניה בסכום של 499 ש"ח ומעלה, לקניה חוזרת בחנויות שקם אלקטריק, בהתאם לתקנון.
מי עומד מאחורי הקמפיין?
משרד פרסום: אריאלי
סמנכ"ל: ירון מרחב
סופרוויזר: מיכל צרפתי
תקציבאית: נירית ויינגרטן
מנהל קריאייטיב: מולי הלפמן
ראש צוות קריאייטיב: אורלי שמוקלר
ארט דירקטור: דרי צוראון
קופירייטר: יוסי בן-טוב