ברליץ יוצא בקמפיין תדמיתי בהיקף כספי של 300,000 דולר משלים לקמפיין מכירתי ברדיו הארצי והאזורי שהכפיל את שיעורי ההרשמה.
בית הספר המוביל ללימודי שפות והכשרות בין תרבותי ברליץ, (
www.berlitz.com) יוצא בקמפיין תדמיתי באמצעות מודעות במגזינים שונים.
הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, ומוערך בהיקף של כ-300,000 דולר.
לדברי גדי בלייכר, מנכ"ל ברליץ ישראל, קמפיין המודעות משלים קמפיין מכירתי מוצלח שהכפיל את שיעורי ההרשמה לקורסי שפות ובעיקר לקורסי אנגלית במגזר הפרטי והעסקי. קמפיין המודעות עולה במדיה מפולחת, ומציג על רקע לבן אריזה קטנה של שפתון הגנה עליו כתוב BERLITZ.
הסיסמא המלווה את המודעות: "ברליץ-לטיפול בשפתיים יבשות וסדוקות" מזכירה ברמיזה את החיוניות והנחיצות בטיפול אישי בתחום השפות. לדבריו, המודעות מעוצבות לפי תפישה מינימליסטית, המשדרת ביטחון ועוצמה, "לאחר קמפיין מוצלח ומכירתי שהעביר סיפורים ודיאלוגים באופן מחויך, מזכירה ברליץ באלגנטיות את השירות ללימוד שפות בתוך שבועיים".
לפני כשנה השיקה ברליץ את 5-8 BE תכנית לימודים לאנגלית ברמות מתקדמות, המותאמת באופן אישי לתלמיד, לצרכיו ולתחום עיסוקו. לאנשי עסקים הלומדים במסגרת התכנית מתאימה ברליץ את תכני הלימוד, לדוגמא: ניהול מו"מ, הנחיית מצגות, כתיבת מיילים ועוד.
'ברליץ' היא החברה המובילה ללמוד שפות והכשרות בין תרבותיות ומפעילה מעל ל-450 מרכזי לימוד ב-63 מדינות. ל'ברליץ' שיטת לימוד ייחודית המבוססת על לימוד שפה באופן חופשי ומהיר, בשיטה טבעית בדומה לשיטה שבה רוכש ילד את שפת אמו. מורי השפות בברליץ דוברים את שפת ההוראה כשפת אם ועוברים הכשרות ייחודיות של ברליץ. בארץ מפעילה "ברליץ" 9 מרכזי לימוד: ת"א, ר"ג, ראשל"צ, ראשל"צ-מערב, רעננה, ירושלים, חיפה - חוצות המפרץ, חיפה - מרכז הכרמל, באר-שבע.