ראנץ' סלולרי
TippCom ,Street TV ורשת בורגראנץ' יוצאות בקמפיין סלולרי ראשון מסוגו
חברת TippCom מקבוצת פישמן, המתמחה בפיתוח ובאספקת שירותי תוכן סלולריים, ובורגראנץ', רשת המזון המהיר המובילה, יוצאות בימים אלה בקמפיין סלולרי אינטראקטיבי ראשון מסוגו על גבי מסכי החוצות של Street TV. היקפו הכספי של הקמפיין נאמד בעשרות אלפי שקלים.
במהלך הקמפיין יעלו על גבי מסכי Street TV באזור נס ציונה ונתניה סרטוני פרסומת הקוראים לממתינים בצמתים לשלוח מילת קוד ב-SMS למספר ייעודי, וליהנות מהטבה עסיסית במיוחד בסניפי בורגראנץ' .מטרת בורגראנץ' בקמפיין היא לנצל את היתרונות של המדיום הסלולרי לעורר עניין, סקרנות ותנועה בסניפים. זוהי התנסות ראשונה של בורגראנץ' בקמפיין סלולרי מסוג זה.
באזור נס ציונה, יוזמנו לקוחות בורגראנץ' הפוטנציאליים לשלוח ב- SMS למספר 2010 את המילה "ראנץ'" ויקבלו בחזרה קופון סלולרי עם המסר: "ראנץ' חינם בקניית ארוחת ראנץ' פלוס מוגדלת. בתוקף עד 15/1/05, למימוש רק בסניפי הקניותר, קניון רחובות והרצל רחובות." באזור נתניה, שולחי המילה "מתנה" יקבלו בחזרה קופון סלולרי עם המסר: "זכית ב-10 ש"ח מתנה לקניית פריטים בהזמנת ארוחת ראנץ' בבורגראנץ', סניף קניון השרון. עד 15/1/05".
לדברי חגית קמין, סמנכ"ל השיווק בבורגראנץ': "מאפייניו של המדיום הסלולרי בכלל וה-SMS בפרט עולים בקנה אחד עם ערכי המותג של בורגראנץ': שילוב בין חדשנות בעולם המזון המהיר עם עולמות התוכן המעניינים צעירים ובני נוער, הן בתחום המוצרים והן בתחום המבצעים".
אודות TippCom
חברת TippCom מקבוצת פישמן מתמחה בפיתוח ואספקת שירותי ערך מוסף סלולריים על גבי פלטפורמות SMS, IVR, WAP, MMS ובקרוב גם Video. עם לקוחות TippCom נמנים סלקום, אורנג', פלאפון, מירס, ynet, ערוץ 10, HOT, עיתון גלובס, וואלה! ועוד. TippCom הוקמה בשנת 2000, ומאז ביססה את מעמדה כחברה מובילה בשוק הישראלי בתחום התוכן הסלולרי, עם למעלה מ-400,000 לקוחות המשתמשים מדי חודש בשירותי החברה.
אודות Street T.V -
Street T.V, מבית רפיד ויז'ן, הנה רשת טלוויזיות חוצות הגדולה בישראל. הרשת משדרת רצף פרסומי לצד תכנים בידוריים על גבי 11 טלוויזיות הפרוסות בצמתים מרכזיים ועמוסים ברחבי הארץ. Street T.V מתמחה בפרסום חוצות דינאמי, גמיש וחדשני בטכנולוגיית LED מתקדמת.