רשת "המשביר החדש לצרכן" יוצאת בקמפיין פרסום חדש למבצע "STOCK DAY" שתקיים הרשת במהלך סוף השבוע הבא.
תקציב כ-2 מיליון שקל.
סיסמת הקמפיין - "חגיגה של הנחות מטורפות" - "המשביר החדש לצרכן" הקניות הכי טובות שלך".
רשת "המשביר החדש לצרכן" יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום חדש למבצע STOCK DAY"" שתקיים הרשת בין התאריכים 19 - 21 בינואר (ימי רביעי חמישי) תחת הסיסמה המובילה - "חגיגה של הנחות מטורפות" - "המשביר החדש לצרכן" הקניות הכי טובות שלך". תקציב הקמפיין כ - 2 מיליון שקל.
במסגרת הקמפיין נשים יושבות בתוך רכבת הרים בלונה פארק שבכל חלק מהמסלול שהרכבת עוברת מציגים הנחות שונות - עד 50% הנחה על מבחר הבשמים במחלקות הקוסמטיקה, עד 60% הנחה במחלקות כלי הבית והטקסטיל ועד 70% הנחה במחלקות האופנה.
מר דורון פרנקנשטיין סמנכ"ל סחר, עסקים ושיווק ברשת "המשביר החדש לצרכן" מציין, שרשת "המשביר החדש לצרכן" הכניסה לקראת מבצע "סטוק דיי" סחורות חדשות בשווי 15 מיליון שקל למחלקות האופנה, טקסטיל וכלי בית.
הקמפיין ישודר בערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 9, ברדיו האזורי ובעיתונות הארצית והרוסית.
משרד הפרסום - פוגל אוגלבי
קופירייטירית - יעל דודו נסצקי / ענבל ברק, ארט דיירקטור - שחר אריאל,
סופרוויזרית - עדי גולדברג, תקציבאית - גלית חזן, פלנר - שרון ישראלי
מנהלת מחלקת הפקה - איריס ישראלי, במאי - ליאור הר לב, חברת הפקה - אוג.