חצי חשבון העלתה קמפיין אינטרנט למטרת גיוס לקוחות חדשים לשירותי החיסכון של החברה חצי חשבון, החברה היחידה בישראל שמבצעת פעולות חיסכון ללקוחות פרטיים ועסקיים, העלתה קמפיין אינטרנט בהיקף כספי של 10,000$ באמצעות האתרים Ynet ו - NRG. הקמפיין הינו המשך לקמפיין העיתונות שעלה בחודשים האחרונים, תחת הכותרת: מדבר בסלולרי בלי חשבון? או שאתה סותם את הפה, או שאתה מצטרף לחצי חשבון! ומטרתו: גיוס לקוחות חדשים לשירותי החיסכון של החברה.
הקמפיין כולל 3 באנרים הפונים לגבר, אישה וילדה המדברים בסלולר בלי חשבון ומציע להם להצטרף לשירות החיסכון של חצי חשבון. לדברי ירון כסלו, מנכ"ל חברת חצי חשבון, האינטרנט הוא כלי מידע בסיסי, המשמש מיליוני גולשים באופן יומי כמאגר נתונים מחד וכתחליף לעיתונות הכתובה מאידך. לדבריו, אתרי האינטרט Ynetו - NRG זוכים לחשיפה רחבה מצד כל קהלי היעד הנחשבים כלקוחות פוטנציאליים שיירשמו לשרות החיסכון של חצי חשבון.
לצפייה במגוון הבאנרים:
[קישור]/
[קישור] חברת 'חצי חשבון' הינה החברה היחידה בישראל שמבצעת פעולות חיסכון ללקוחות פרטיים ולעסקים במטרה לחסוך באופן משמעותי ולאורך זמן, בהוצאות התקשורת שלהם: בטלפון סלולרי, באינטרנט, בתקשורת בינלאומית, בתקשורת קווית וטלוויזיה רב ערוצית.
חצי חשבון, פיתחה כלים כלכליים המנתחים את פרופיל השימוש של כל לקוח ועל פי התוצאות מתאימה לו תכנית אשר תשיג עבורו חיסכון מירבי. החברה מבצעת את השינוי וממשיכה לעקוב אחר אפשרויות חיסכון לאורך זמן.
השירות שמציעה החברה, מאפשר לבתי אב ועסקים להגיע לחסכון משמעותי בהוצאות התקשורת לאורך זמן ומבלי לשנות את דפוסי הצריכה הקיימים. העמלה שגובה החברה מלקחותיה הינו חלק יחסי מהחיסכון שמושג בפועל, במידה ולא מושג חיסכון החברה אינה גובה עמלה כלל.
לפרטים נוספים: 1-700-50-55-56 או באתר האינטרנט:
www.h-h.co.il