|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תוכן לאינסטגרם - המנוע הדיגיטלי להגדלת העסק שלך
כתיבת המומחים
מה כדאי לעשות כאשר נתקעים עם הרכב?

מעכשיו תותים ללא ריסוס! <br>

- הודעה מטעם מועצת הצמחים
21/02/2005  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: ביבי תקשורת, יחסי ציבור  |    |  ביבי תקשורת

למעלה מ-90% ממגדלי תות השדה הצטרפו לפרויקט המיתוג "ביו (bio) תות - תות של בריאות" שמובילה מועצת הצמחים.

במועצת הצמחים מדווחים בסיפוק רב על הצטרפות וולונטרית של למעלה מ-90% ממגדלי תות השדה לפרויקט מיתוג תות השדה "ביו - תות - תות של בריאות".

מטרת הפרויקט לשווק לצרכן הישראלי תות של בריאות, המבוסס על הדברה ביולוגית לתותים, באמצעות אויבים טבעיים - חרקים, הניזונים מהמזיקים המצויים על צמחי תות השדה. עד כה יושמה ההדברה הביולוגית בעיקר בגידולי תות השדה שיועד ליצוא, ובשתי העונות האחרונות הורחב השימוש גם לתות המיועד לשוק המקומי.

מאז החדרת המותג "ביו - תות" לשוק המקומי חלה מגמת עלייה בגרף השיווק שלו: בעונת 2002/3 רק 50% ממגדלי התות שיווקו את תוצרתם תחת שם המותג "ביו - תות", בעונת 2003/4 עלה אחוז זה ל-62.5%. עם פתיחת עונת 2004/5 למעלה מ- 90% ממגדלי תות השדה הודיעו כי ישווקו את תוצרתם תחת המותג "ביו - תות".

המגדלים שמשתתפים בפרויקט מחויבים לסמן את התותים שלהם במדבקת "ביו תות" עם סמל הדבורה. במועצת הצמחים ממליצים לצרכנים לחפש את המדבקה, הכוללת גם שם ומספר טלפון של המגדל, כך שהצרכן יכול ליצור קשר ישיר עם המגדל ולקבל ממנו פרטים על התותים שרכש זה עתה.

ההצטרפות לפרויקט נבנתה על בסיס חובת הסימון המחייבת את כלל מגדלי התות. המגדלים חותמים על הסכם, לפיו הם מחויבים בתוכנית בקרת איכות "ביו - תות", כשמועצת הצמחים מבקרת אותם באמצעות פקחים ובדיקות. רק אם החרקים אינם מספקים פתרון, נעשה שימוש נקודתי בחומרים כימיים, ואז הפרי יוצא מתוך המותג, והמגדל אינו רשאי לשים את המדבקה.

לדברי מיכאל אילון, מנכ"ל מועצת הצמחים, "מועצת הצמחים פועלת כדי לתת מענה לצרכן הישראלי, המעוניין בפרי בריא ונקי. המותג "ביו - תות" בא לקדם מדיניות של שמירה על בריאות הציבור והפחתת השימוש בהדברה כימית".

עוד הוסיף אילון כי "ההצטרפות הוולונטרית של המגדלים, והחשיבות שהם עצמם רואים במיתוג הפרי, מבטיחים לצרכן רמת אמינות ובטיחות מוצר גבוהה. המותג "ביו - תות" זוכה להצלחה בקרב הצרכנים, ותוך שתי עונות הוכפלה כמות הפרי המשווקת בארץ. החשוב הוא שכולם נהנים - הצרכנים נהנים מפרי בריא ונקי והמגדלים נהנים מעלייה בגרף המכירות. אם בעונת 2002/03 שווקו 8000 טון פרי לשוק המקומי, הצפי לעונת 2004/5 עומד על 14,000 טון פרי, גידול של למעלה מ-75% מאז שהוחדר המותג".

תאריך:  21/02/2005   |   עודכן:  21/02/2005
ביבי תקשורת, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
StoreCollege - המכללה לקמעונאות פתחה את שעריה
הכנס השנתי של עמותת "פתח תקווה זה אני" בשיתוף ארגון הגג "חיים וסביבה".
חב' "מחלבות גד" מרחיבה את סדרת גבינות המוצרלה ויוצאת בקמפיין פרסום ל-4 המוצרים החדשים שנוספו לסדרה. התקציב: 400,000$
בשנת 2005 למעלה מ-65% מהישראלים מתכננים לצאת לנופש, מתוכם 52% יצאו לחופשה בישראל.
חברת נתיבי איילון תסגור הלילה (ב') לתנועה, את הקטע שבין מחלף השלום למחלף ההלכה, לצורך הנפת קורות להרחבת גשר מוזס.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ד"ר רפאל בוכניק
ד"ר רפאל בוכניק
"מכתבי ההתרעה" של אמ"ן לא היו אלא בבחינת כסת"ח, שהרי אם כך סברו בצמרת צה"ל, מדוע לא פעלו זרועות צה"ל לתגבור הכוחות ולהיערכות לבלימת מתקפה    מה שגרם לפגיעה בביטחון המדינה היו גילויי...
דן מרגלית
דן מרגלית
אני? בגילי? להגן על שבתאי? למה בדיוק? על ששמר על זכות השתיקה כאשר נוער הגבעות השתולל ביהודה ובשומרון נגד אוכלוסייה פלשתינית?
חיים רמון
חיים רמון
במחאה נגד הרפורמה, קמה קבוצה מאורגנת של קצינים מיל' שאמרו "אנחנו משתמשים בכוחנו הצבאי ונסרב לשרת אם לא ייענו לתביעותינו"    דבר כזה לא היה בתולדות מדינת ישראל. וכל ראשי המחאה, בהם ר...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il