השף אייל שני יככב בקמפיין פרסום למיתוג מחודש של חב' "תמי 4". סיסמת הקמפיין: "תמי 4 מים זורמים, מים טריים".
דרור מורד, מנהל השיווק של חב' "תמי 4": "במהלך המיתוג המחודש והקמפיין של חב' "תמי 4" המציג את הקשר בין טריות למים תשקיע החברה 4 מיליון דולר".
חב' "תמי 4" שהינה החברה הגדולה והמובילה בישראל בתחום ייצור ושיווק מטהרי מים וברים למים, יוזמת בימים אלה מהלך מיתוג מחדש. במסגרת מהלך המיתוג החברה יוצאת בקמפיין פרסום בכיכובו של השף אייל שני.
סיסמת הקמפיין - "תמי 4-מים זורמים הם מים טריים".
דרור מורד, מנהל השיווק של חב' "תמי 4" מציין, שהחב' תשקיע כ-4 מיליון דולר בקמפיין ובתהליך המיתוג המחודש שאמור להעביר את הבידול המהותי בין מתקני "תמי 4" למתחרותיה בשוק ומטרתו לקדם את תמי בר פמלי בר המים החדש והמתוחכם המותאם לשתיית מים חמים וקרים לבית ולעסק.
תמי בר פמילי מספק מים זורמים וטריים בניגוד למים המסופקים ממיכלים סגורים ובקבוקים.
כמו כן, תשיק "תמי 4" את המגנון היחודי של בקרת הטריות הקיים בתמי בר פמלי המבטיח מים טריים טעימים ובריאים בעת מזיגתם לכוס.
חב' "תמי 4" רואה בהלך שיווקי זה את המשך המהפכה בשוק המים בישראל שהחלה עם השקת תמי בר פמילי לפני כחודשים ספורים.
משרד הפרסום - אדלר חומסקי ורשבסקי.
התסריט מבוסס על השף אייל שני המכין בשעות הבוקר לביתו ארוחת בוקר, חותך וקופץ, הופך חביתה, קוטף עגבניות שרי טריות מהאדניות שבחלון המטבח, לוקח חסה ומוציא לה את הלב "כשהוא עדין בגינה", פותח את התנור ומוציא לחם חם מעורר תאבון, ניגש למתקן התמי בר פמלי לוחץ על הכפתור ומוזג לעצמו כוס מים תוך שהוא לוחש "הסוד הוא בטריות והמים הזורמים הם...טריים" ומשיק לחיים עם כוס מים טריים עם בתו (בת השנה).