|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מתחברים לצד האומנותי: מסלולי לימוד יצירתיים שמשלבים בין אמנות וטכנולוגיה
קבוצת ירדן
תוכן לאינסטגרם - המנוע הדיגיטלי להגדלת העסק שלך

ג'ילט העולמית חתמה על הסכם שיווק ופרסום שנתי עם MSN ישראל <br>

- הודעה מטעם ג'ילט
10/03/2005  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: שיר קלמנסון, יחסי ציבור  |    |  גיתם

לראשונה זוכה פורטל ישראלי בתקציב ישירות מחברה רב לאומית. היקף ההסכם בשלב הראשון מוערך בכ-700,000 שקל.

חברת ג'ילט העולמית ו-MSN ישראל, הנמצאת בבעלות אינטרנט זהב (50.1%) ומיקרוסופט קורפ (49.9%), חתמו על הסכם שנתי לשיתוף פעולה שיווקי ופרסומי שבמסגרתו יקודמו בישראל שלושת המותגים המובילים של ג'ילט: M3Power, Duracel ו-Braun. היקף ההסכם בשלב הראשון מוערך בכ-700,000 ₪, בכך הפך MSN ישראל לפורטל הראשון בארץ שזוכה בתקציב פרסום ישירות מחברה רב לאומית.

אורי אדוני, מנכ"ל MSNישראל מסר כי: "האינטרנט מציע מודל חדש של פרסום - פרסום אינטראקטיבי העושה שימוש בתחרויות וסקרים מקוונים ומציע פרסום השונה מהפרסום הפסיבי שמציעים העתונים והטלוויזיה. לשמחתנו אט אט מכירים המותגים הבינלאומיים באפקטיביות הפרסום המקוון ומגדילים את נתח הפרסום באינטרנט. למפרסמים אלה מציעה MSN ישראל יתרון פרסומי יחסי בהיותה חלק מפורטל בינלאומי וזאת בנוסף ליתרון הטכנולוגי המיקרוסופטי".

הקשר עם ג'ילט העולמית נוצר באמצעות NSN בריטניה שביקשה ממספר סניפי MSN באירופה הצעות יצירתיות לפרסום באינטרנט עבור ג'ילט. ההצעה של MSN ישראל נבחרה על-ידי מנהלי ג'ילט כפתרון הייחודי והמקורי מבין ההצעות שהוגשו. בעקבות זאת נוהל משא ומתן בין ג'ילט לבין MSN ישראל ונחתם ההסכם הסופי בין הצדדים.

במהלך שיתוף הפעולה עורכת חברת המחקר דיינמיק לוג'יק מלונדון עבור ג'ילט מחקר מקיף אודות הערכים המוספים של הפרסום המקוון והאפקטיביות שלו. מדובר בפעם הראשונה בארץ שמחקר מודד אפקטיביות פרסום באמצעות האתר.

בשלב הראשון הקימה MSN ישראל את אתר הבית של ג'ילט ([קישור]) הכולל תכנים על המותג M3Power, חידון טריוויה על דיוויד בקהאם, מוביל הקמפיין העולמי ועוד. בשלבים הבאים יתווספו מותגים נוספים של ג'ילט, יעלו פרסומות ביניהן של המסנג'ר והוטמייל. בהמשך מתוכננות פעילויות קד"מ שונות, פעילויות אינטראקטיביות עם הגולשים, סקר שוק מקוון ועוד. חברת שסטוביץ', נציגת ג'ילט בישראל, תתמוך בפעילות באמצעות פרסום כתובת האתר בטלוויזיה, בעיתונות ועל אריזות המוצרים.

אודות MSN ישראל ו-MSN העולמי

MSN הוקמה בשנת 1995 על-ידי מיקרוסופט וביססה עצמה מאז כרשת אתרי האינטרנט הפופולארית ביותר בעולם. מספר גולשי MSN בעולם עומד על למעלה מ-235 מיליון.

MSN Worldwide הינה הרובד הבינלאומי של רשת שירותי האינטרנט MSN. הרשת מציעה תכנים ושירותים מקומיים ל-33 מדינות ואזורים ב-17 שפות, כאשר לאחר לוקליזציה והתאמה משולבות טכנולוגיות MSN באתרים השונים. כל אתר מספק תכנים מקומיים בשפת המקום , כגון: חדשות, ספורט וכן שירותי מסחר מגוונים על בסיס שיתופי פעולה לוקליים.

MSN ישראל שעלה לאוויר באפריל 2000 נמצא בבעלות משותפת של מיקרוסופט (49.9%) ואינטרנט זהב (50.1%). הפורטל מאפשר לגולשים להשתמש בשירותי הרשת המקוונים המתקדמים בעולם דוגמת דואר אלקטרוני אישי בעברית (Hotmail), שירות מסרים מיידים (MSN Messenger) ושירותים נוספים המסופקים על-ידי האתר ושותפי התוכן שלו. אתרי MSN מאופיינים בידידותיות למשתמש ובשפע של תכנים וכלים.

תאריך:  10/03/2005   |   עודכן:  10/03/2005
שיר קלמנסון, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מבשלות בירה ישראל, יצרנית ומשווקת בירה Malty (מאלטי), עולה בקמפיין פרסום חדש ויוצאת בפעילות שיווקית לבירה השחורה.
Popular Telephony, החלוצה בטכנולוגיית תקשורת נטולת שרת (serverless), הקימה שותפות יישום אסטרטגית עם SNOM, החברה הגרמנית עטורת הפרסים לייצור טלפונים מבוססי IP.
אחרי 12 שנה של ניהול מוצלח והפיכתה לאחת מענקיות הפרמצבטיקה הגדולות והמובילות בישראל, הודיע היום מנכ"ל פרומדיקו, שרגא ברוורמן על פרישתו מהתפקיד.
"פוקס קידס" ערוץ הטלוויזיה הבינלאומי בהופעה חיה במגדלי תל אביב עם הדמויות האהובות: דיג'ימון, טוטאלי ספייס, פאוור ריינג'רס.
לראשונה זוכה פורטל ישראלי בתקציב ישירות מחברה רב לאומית.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
הפארסה בביה"ד בהאג חשפה אותנו לשאלה שנמנענו ממנה עד כה: מה אחריות בית המשפט למחדל ה-7 באוקטובר וכיצד עזר לבנות את הקונספציה שהתנפצה
ד"ר רפאל בוכניק
ד"ר רפאל בוכניק
"מכתבי ההתרעה" של אמ"ן לא היו אלא בבחינת כסת"ח, שהרי אם כך סברו בצמרת צה"ל, מדוע לא פעלו זרועות צה"ל לתגבור הכוחות ולהיערכות לבלימת מתקפה    מה שגרם לפגיעה בביטחון המדינה היו גילויי...
יצחק בריק
יצחק בריק
בתחילת תפקידו כשר הביטחון, הוצג בפניו ובפני בכירי משרדו וצה"ל דוח של 80 עמודים המפרט את בעיות הצבא ואי-מוכנותו למלחמה    אלא שגלנט והרמטכ"ל הלוי לא פעלו ליישום ההמלצות ובחרו לעסוק ב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il