|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
סוכנות ראש
עריכת הסכמי ממון: השלבים המומלצים בדרך להסכם מוצלח
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה

חברת "דנשר" יוצאת במהלך אסטרטגי

- הודעה מטעם דנשר
28/03/2005  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: נטע הר לב, יחסי ציבור  |    |  בר תקשורת

חברת "דנשר" יוצאת במהלך אסטרטגי במסגרתו תמתג מחדש את מוצרי "Fresh Ones".

מטרת המיתוג - הוספת תוכן ערכי למותג ומיצובו כאוטוריטה בקטגוריית המגבונים הלחים.

המיצוב מחדש יתבצע באמצעות השקת מגוון מוצרים חדשים בקטגוריה, שדרוג האריזות, השקת לוגו חדש והשקת דמות מותג מובילה.

עינת ברוך, מנהלת תחום טולאלטיקה בדנשר: "הוספת תוכן ערכי למותג באמצעות מיצובו כמומחה בתחום לצד שמירה על נכסיות המותג וערכיו הקיימים, יביאו להתחזקותו של המותג ולבידול מהמתחרים וזאת באמצעות הצעת ערך אמיתי לצרכן שיבוא לידי ביטוי בהרחבת תמהיל המוצרים ובפעילויות נוספות שיתמכו במיצוב המותג..."

חברת דנשר, משווקת המותג "פרש וואנס" המותג המוביל בישראל למגבונים יוצאת בימים אלה במהלך אסטרטגי למיתוג מחדש של מוצרי פרש וואנס.

עינת ברוך, מנהלת תחום טואלטיקה בדנשר מסרה כי: "מטרתו העיקרית של המיתוג מחדש, הינו הוספת תוכן ערכי למותג "פרש וואנס", מיצובו בקטגוריית המגבונים ויצירת בידול אמיתי מהמתחרים באמצעות הצעת ערך ממשי לצרכן - מתן מענה כולל ומקיף, הטוב בתחום בכל הקשור במגבונים לתינוק, תוך שימת דגש על מגוון רחב של מוצרים, חדשנות ומובילות המוצרים".

המיתוג מחדש כולל הטבעת לוגו חדש בצבעים חזקים ובולטים על אריזות המוצרים - הלוגו ועיצוב האריזות החדשות עוצב על ידי סטודיו פיליפ בולקייה (ניאוגרופ). בנוסף, במסגרת המיתוג מחדש, משיקה דנשר דמות מותג חדשה שתבליט את ערך המומחיות ותהיה מזוהה עם המוצרים השונים. דמות המותג - תינוק שדמותו עוצבה "כנשלפת" מהלוגו, וזאת על מנת לייצר אמירה שהמוצר לתינוקות. כמו כן, גובשה אסטרטגיה חדשה למוצר-תחת הסלוגן "פרש וואנס" "במיוחד בשבילך", אשר מדגיש את הרגש האמוציונאלי שמעורב בקניית מגבונים ששימושם, בעיקר לתינוקות.

שינוי נוסף, אותו מחדירה דנשר במהלך המיתוג מעבר לעיצוב האריזות בשפה אחידה וחדשה, האריזות יהיו אריזות מאט לעומת אריזות מבריקות שהיו עד היום ונמצאות בכל השוק, דבר שיגרום לבידול אל מול המתחרים ובמדף.

עוד הוסיפה ברוך: "שדרוג האריזות ושינוי הלוגו יביאו ליצירת מראה אחיד, שפה תקשורתית משותפת של כל המוצרים ועקב כך בולטות על המדף וזאת תוך שמירה על המשכיות המותג ומבלי לפגוע בערכיות ובנכסי המותג הוותיק "פרש וואנס".

לדבריה: "פרש וואנס" הינו מותג חזק, ותיק ומושרש בכל בית בישראל, ואנו רואים ביצירת תוכן למותג וביצירת מטרייה אחידה לכל המוצרים תחת אותו קונספט מחד, ומאידך פעילות הכוללת הרחבת תמהיל המוצרים, יצירת מבצעים ועוד, מהלך אסטרטגי שידגיש את הערך המוסף של המותג".

שוק המגבונים מגלגל 93 מיליון שקל בשנה, עם גידול שנתי של 5.5% לעומת שנה קודמת.

בשוק המגבונים הלחים 4 שחקנים עיקריים שמהווים 70% מהקטגוריה: פרש וואנס הוא המותג המוביל בקטגוריה בשנים האחרונות ותופס נתח שוק של 27%, כאשר אחריו ישנו האגיס עם 20% מהקטגוריה וטיטולים עם 16.6% מהקטגוריה ודר' פישר עם 9%.

בנוסף ישנם עוד כ-15 שחקנים ויצרנים קטנים בתחום (שמהווים כ- 30% ממנה). (על-פי נתוני נילסן - 12/2004).

חברת דנשר החלה את פעילותה לפני 30 שנה והנה אחת מחברות שיווק מכירות והפצה המובילות בישראל.

דנשר משווקת ומפיצה בין היתר את המותגים: מרמולייט (מזון ללא סוכר), טואלט דק ניקוי אסלות , רייד (קוטל חרקים), גלייד (בישום הבית), פלדג' לניקוי רהיטים, אדג' ג'ל גילוח, פרש וואנס, סוללות אנרג'ייזר, גלילונית, קליאו, מרידול, אורל בי, פופסטאר (פופקורן למיקרוגל), סרטי צילום פוג'י, וילדה, קליאו, אזורה ועוד.

תאריך:  28/03/2005   |   עודכן:  28/03/2005
נטע הר לב, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת תדיראן מוצרי צריכה זכתה במכרז לאספקת פתרונות מיזוג לשב"ס בהיקף של מיליון וחצי שקל.
מעל 18,000 משתתפים בקמפיין האינטראקטיבי של אל על בטלוויזיה ביומיים הראשונים.
עו"ד איל דרורי (47) מונה ליו"ר וועדת השקעות בבנק יהב. בנק יהב הינו בנק ייעודי המשרת את עובדי המדינה. כיו"ר וועדת השקעות יהיה דרורי אחראי על כל פעילות הבנק בניירות ערך, בפיקדונות, בקביעת מגבלות וטפחי השקעות, מדידת ביצועי נוסטרו תוך התחשבות בתנאי המשק ובתפקידו הייחודי של הבנק. דרורי, ימשיך וישמש כחבר מועצת המנהלים של הבנק.
"בשנה הנוכחית נשלם כ-5% מהתמ"ג שהם כ-5 מיליארד דולר, עבור תשומות אנרגיה, אמר יו"ר המכון הישראלי לנפט ולאנרגיה, עמיר מקוב, בקבלת פנים שערך אתמול (יום ראשון), המכון לשר התשתיות בנימין בן אליעזר.
תכשיטי כסף תמורת נקודות ברשת דוכני הכסף "פשוט יפה". לדוגמא: שרשרת כסף ותליון בשילוב פנינים תמורת 1,800 נקודות (במקום 79 שקל). עגילי כסף צמודים בשילוב פנינים תמורת 1,800 נקודות (במקום 59 שקל). שרשרת עם תליון בשילוב אבני חן שונות תמורת 2,600 נקודות (במקום 89 שקל).
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
העולם האנושי הוא הוויה דינמית והתהליכים המתפתחים בו נגזרים מאינטגרציה של מהלכים רוחניים וחומריים עם השפעות מן הטבע שמעצבים במשותף את תנאי הסביבה בהם מתקיימת החברה האנושית - מתפתחת ...
רבקה שפק ליסק
רבקה שפק ליסק
ההתעלמות של הרבנים החרדים מקורבנם של הלא-חרדים במלחמה, בני משפחותיהם, ההורים, האלמנות והיתומים היא מנוגדת לערך חשוב ביהדות: "ישראל ערבין זה לזה"
יואב יצחק
יואב יצחק
מימון יצא לחו"ל לפני יותר מ-10 שנים בתקופה שהתקיימה נגדו חקירה סמויה מצד רשות ניירות ערך, רשות המיסים, המשטרה והרשות לאיסור הלבנת הון    מאז נמנע מחזרה לישראל    ביקורו בשבועות האחרו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il