שי שניר מנכ"ל סיגל דקל: "עד שנת 2006, יגיע מחזור המכירות ל-18 מיליון שקל עם 11 חנויות ברשת". השבוע תפתח החנות הראשונה בקונספט בקניון החדש בגבעתיים.
מעצבת האופנה סיגל דקל משקיעה למעלה ממיליון שקל בתהליך מיתוג מחדש, עליו מופקדים יועצי שיווק, פסיכולוגית ארגונית ומעצבת מותג.
עבודת המיתוג ערכה כ - שישה חודשים וכללה הגדרת ערכים ואישיות המותג , בניית שפה גרפית מותגית וקביעת יישומים להטמעה.
במסגרת מהלך זה, יעברו כל חנויות הרשת עיצוב מחדש, יוחלפו האריזות והתוויות כאשר כל אחת משלוש הקבוצות המובילות בכל עונה יוניפורם, טרנד ויאנג תאופיין בצבע ודמות שונה הפונה לקהל שונה, מוכרות ומנהלות הרשת יעברו הדרכה בשיטת נורטסטרום-הרשת האמריקנית.
לראשונה הופק קטלוג מושקע המדבר בשפה החדשה. עלות הפקת הקטלוג 30 אלף דולר הוא יופץ ב10.000 עותקים תחת הנושא גן העדן ,הגיהנום ומה שבינהם תיק ובו 3 חוברות נפרדות לכל קולקציה.
סיגל דקל, מעצבת ישראלית מצליחה ביותר שלה כבר 9 סניפים ברחבי הארץ, המותג "סיגל דקל" פועל בשוק הישראלי כ - חמש שנים.
המעצבת סיימה את בית הספר לאופנה שנקר וסומנה כהבטחה והדבר הבא. "אנחנו לא רוצים להיות אופנה באופנה", אומר שניר.
"תהליך המיתוג נועד לחזק את המותג, כך שישמור על יציבות גם בתקופות סוערות".מוסיף שי שניר,סיגל דקל תמשיך לייצר קולקציות מסחריות ועדיין לשמור על מקוריות והקפדה על הפרטים הקטנים.
ב-2005 יגיע מחזור המכירות של סיגל דקל ל-18 מיליון שקל והרשת תמנה 11 חנויות.
השבוע תפתח החנות הראשונה בקונספט החדש בקניון גבעתיים