הבצפר, בית הספר הגבוה של חברות הפרסום, פותח לראשונה מסלול לימודים חדש לפרסום ושיווק.
המסלול החדש, מצטרף למקצועות הפרסום והלימוד של הבצפר ב-6 מסלולים שונים: תקציבאות, פלנינג, מדיה פלנינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות.
הבצפר, בית הספר הגבוה של חברות הפרסום בישראל, פותח בימים אלה מסלול לימודים חדש לפרסום ושיווק. הקורס יקנה ידע וכלים מעשיים לכל מי שאוהב את התחום, עוסק בו או מעוניין להשתלב בו בעתיד. הוא מבוסס על שיטות לימוד ותכנים ייחודיים שפותחו ב"בצפר" ומועבר ע"י מיטב המרצים מהענף.
מסלול הלימודים החדש מיועד לאנשים שעובדים בתחום התקשורת השיווקית - משרדי יחסי ציבור, קידום מכירות, הפקות אירועים, שמעוניינים להעמיק את הידע המקצועי שלהם ולקבל כלים מעשיים. לאנשי מכירות, יועצי פרסום - שרוצים לשפר ביצועים על בסיס מקצוענות וידע. מנהלי/ות לשכה, עוזרי/ות מנכ"ל, בעלי תפקידים אדמיניסטרטיביים - המעוניינים בקידום מקצועי. בעלי עסקים, יזמים - המעוניינים לשפר את תהליכי השיווק והפרסום בעסקים שלהם. מורים / מורות - בשנת שבתון הרוצים להרחיב את השכלתם ולעשות בה שימוש בשיעורי העשרה. משוחררי צבא - שמתעניינים בתחום, טרם בחירה במסלול לימודים אקדמאי.
ורד בטש, סמנכ"ל שיווק הבצפר: "ההחלטה לפתוח את המסלול באה לענות על צורך קיים. אנשים רבים פונים אלינו במטרה לשדרג את הידע שלהם בתחום השיווק והפרסום לצורך קידום במקום עבודתם. כמו כן פונים אלינו חיילים משוחררים שעדיין לא גיבשו עמדה לגבי לימודיהם האקדמאים. רבים מוצאים עניין בתחום השיווק והפרסום אבל הם לא החלטיים לגבי מקצוע ספציפי. היה זה טבעי שניצוק את המתודולוגיה המיושמת עד כה במסלולי הלימוד של הבצפר המתמקדים בלימודי מקצועות ספציפיים תקציבאות, פלנינג, מדיה פלנינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות. לצורך לימודים במסלול של פרסום ושיווק".
את המסלול החדש לפרסום ושיווק מנהל דני בירו, סמנכ"ל ההוראה של הבצפר ומרצים בו אנשי מקצוע מובילים מענף הפרסום והשיווק בישראל.
נושאי הלימוד
יסודות השיווק: מבוא לשיווק, מדיניות מוצרים, מדיניות מחירים, מקום והפצה, התנהגות צרכנים, עקרונות בניית מותגים, איסוף מידע ומחקרי שוק.
תמהיל התקשורת השיווקית: קדום מכירות, יחסי ציבור, שיווק ישיר, שיווק ופרסום באינטרנט.
מבנה ותהליכי עבודה במשרד פרסום: תפקידים והתמחויות, שיטות עבודה, קשרי מפרסם פרסומאי.
ניהול מכירות: אומנות המכירה, שיטות שכנוע, עקרונות מו"מ, כיצד לעמוד ביעדים ואף לעבור אותם.
סדנת פרזנטציה: תקשורת מול קהל, מיקוד מסרים, בניית תכנים למצגת, תרגול מול קהל ומצלמה.
סדנת קריאטיב: התהליך היצירתי, טכניקות להעברת מסרים, ניתוח פרסומות, תרגול ועבודה מעשית.
סדנת אסטרטגייה פרסומית: לימוד ותרגול מרכיבי הבריף ובניית האסטרטגיה הפרסומית.
תכנון מדיה: הכרות עם המדיה הפרסומית, ניתוח קהלי מטרה וחשיפה לצינורות פרסום, מדדים כמותיים ומקורות מידע לתכנון מדיה וקנייתה.
ניהול קריירה: איך לכתוב קורות חיים, כללי התנהגות בראיונות עבודה.
Case studies - ניתוח מסעות פרסום מהארץ ומהעולם.
פרויקט גמר: הכנת מסע פרסום מלא, משלב איסוף הנתונים והמחקר - ועד לפתרון הקריאטיבי.
הבצפר, בית הספר של משרדי הפרסום בישראל, הוקם לפני 3 שנים על ידי איגוד חברות הפרסום במשותף עם חברות הפרסום.
הבצפר "נולד" במטרה להכשיר כוח אדם מיומן למקצועות הפרסום ב-6 מסלולים שונים: תקציבאות, פלנינג, מדיה פלנינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות. מטרה נוספת העומדת בפני הבצפר היא להשביח את הרמה המקצועית של העוסקים בפרסום ושיווק, על-ידי קיום ימי עיון והשתלמויות בתחומי ידע רלוונטיים.