מירב גוטמן, מבעלי רשת "ללין": "המהלך מהווה חלק מהאסטרטגיה של רשת ללין להגדיל את קהל היעד וליצור נגישות מקסימלית למותג".
רשת "ללין, המתמחה במוצרי טיפוח מחומרים טבעיים ומוצרי אווירה ופנאי, מתרחבת ופותחת 4 סניפים חדשים, בהשקעה של 1.5 מיליון דולר.
הסניפים החדשים, הממוקמים באזורים אסטרטגיים: סניף הדגל - ברחוב שיינקין בת"א, קניון גבעתיים, הדר יוסף ובטיילת הילטון מלכת שבא באילת, משתרעים על-פני שטח ממוצע של 50 - 60 מ"ר ומעוצבים על-פי הקונספט החדש של הרשת: בהשראת פרובנס דרום צרפת, בסגנון ה"שאבי שיק" - על-פי תפיסה של קווים לבנים וינטג'ים, ריצפת עץ לבנה מסוגננת, ואמצעי תאורה ותצוגה רומנטיים מהשווקים הפריזאיים המובילים בשוק.
הסניפים החדשים מציעים, מגוון רחב של מוצרים טבעיים בקטגוריות שונות, החל מ-מוצרי טיפוח לגוף ולפנים ועד סבונים טבעיים לסוגיהם, מלחי אמבט, שמני מסאג', פצצות אמבט ריחניות ממינרלים טבעיים, גושי מסאג' צבעוניים, פילינגים לגוף, סדרת טיפוח לידיים ולרגליים, מוצרי אווירה, ליין של מוצרים לתינוק, מוצרי פנאי ועוד.
לדברי מירב גוטמן מבעלי רשת ללין: "פתיחת סניפי הדגל, מחזקת את עוגן החברה בקטגוריית תרבות טיפוח הגוף והלייף סטייל, המשקפת את ערכי המותג של "ללין" - איכות, חדשנות ומקוריות".
לדבריה: "אנו רואים בנגישות המותג לצרכן כאמצעי ליצירת נאמנות של הצרכנים למותג ולאיכויות שבו תוך יצירת חווית קניה ייחודית".
מוסיפה גוטמן: "אנו מזהים אצל הצרכן הישראלי עלייה חדה במודעות למוצרי טיפוח מחומרים טבעיים והתחברות לתרבות טיפוח הגוף, לכן, אנו רואים בהתרחבות הרשת צורך אסטרטגי שייתן מענה לביקוש בשוק".
רשת ללין, נמצאת בבעלות מירב גוטמן ורוויטל לוי. הרשת שנוסדה בשנת 1999, מונה כיום 13 סניפים ומעסיקה למעלה מ-70 עובדים.