Neto קבוצת המזון הרביעית בגודלה בישראל, הכוללת את החברות טיבון ויל, ויליגר, דלידג, שלושת האופים ומג'יק, נערכת לקראת חג הפסח הקרב ובא ב- 3 מישורים מרכזיים:
· ייצור - Neto ציידה את המפעל בחומרי גלם לייצור המוגבר של החג וכן הגבירה את הייצור במפעלים.
· מכירות -Netoתגברה את מערך המכירה לקראת החג בכדי לתת שירות מהיר וטוב לכל לקוחותיה.
· שיווק - החברה מבצעת מבצעי מכירות בשוק הקמעונאי, ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.
מרטין גלוז, מנכ"ל Neto סחר, מסר כי: "חלק מקווי הייצור בתשלובת מפעלי טיבון ויל ודלידג הוכשרו לפסח כבר מחודש ינואר. קווי הייצור תוגברו בכוח אדם לקראת החג בשתי משמרות ארוכות".
עוד מסר גלוז כי "הקניות המוקדמות לפסח מתחילות כבר עשרה ימים לפני ערב החג ומגיעות לשיאן ימים ספורים לפני החג. אנו צופים גידול במכירות יחד עם השיפור במצב הכלכלי של המשק.
מ-Neto נמסר כי המוצרים הנמכרים ביותר בפסח הינם מוצרי הטלה השונים כגון צלעות, כתף, רבע כבש וזרוע, מוצרי הבשר לקדירה וכמובן מוצרי על האש ובכללם סטייקים, קבב, והמבורגר. מדלידג נמסר כי בין מוצרי הדגים הנמכרים ביותר לפסח בולטים פילה דג הסלמון הנורווגי, דגי הקרפיון ומוצרי הגפילטע פיש.
ניתן להבחין בגידול משמעותי במכירות לקראת הפסח. במוצרי הבשר ניתן לראות כי המכר החודשי הממוצע מכפיל את רמתו החל משבועיים לפני החג ובמהלכו, ואף משלש את עצמו לקראת יום העצמאות.
עוד מסר מרטין גלוז כי: "אנו צופים כי מכירות הבשר בק"ג יגיעו ל- 1,300 טון בשר ומוצריו, 600 טון מוצרי דלידג, 300 טון דגים מצוננים.
כל ייבוא הבשר של טיבון ויל מגיע בייבוא כשר לפסח בכל ימות השנה.