רונית רפאל, בעלת רשת המרכזים לטיפוח ואסטטיקה הגדולה בישראל, עולה בקמפיין תדמית חדש ומציגה לוגו, סיסמה ושפה עיצובית חדשה.
הסיסמה החדשה נותנת מענה לפאן המדעי והידע הרב שנצבר ברשת ולתוצאות היופי והטיפוח המושגות באמצעות הטיפולים.
הסיסמה החדשה, "THE SCIENCE OF BEAUTY", תלווה גם את החטיבה האירופאית שתיקרא L.RAPHAEL
לדברי רפאל: הסיסמה שנבחרה מבליטה את שתי אבני היסוד של הקבוצה: המחקר המדעי המתקדם ביותר ופילוסופיית האני מאמין של החברה - המקשרת בין ההרגשה הפנימית והיופי החיצוני".
הקמפיין החדש, שנעשה עם משרד הפרסום ראובני פרידן, יתמקד במגוון הטיפולים הקיים ולחידושים ייחודים המוצעים ללקוחות בית רונית רפאל.
בקמפיין משתתפת הזמרת, השחקנית וכוכבת הטלוויזיה, ריקי גל, המלווה את הרשת מזה מספר שנים והיא מייצגת את הקו המסורתי של הנהלת הרשת הבוחרת רק לקוחות קבועים להשתתף בקמפיינים הייצוגיים שלה. לדברי רפאל, ריקי גל מייצגת סיפור הצלחה ישראלי, זמרת איכותית המוציאה בימים אלה דיסק חדש ואשר שומרת על מראה צעיר וחיוני באמצעות המרכזים שלנו.
הקמפיין צולם על-ידי עידו לביא.
היקף תקציב מוערך לקמפיין בלבד: כחצי מיליון שקל.
מדיה: עיתונות ארצית, עיתונות מקומית עיתוני נשים ורדיו.