וואלה! תעניק את פרס החדשנות בתחום הפרסום באינטרנט במסגרת ערב החדשנות שבו יוענקו פרסי "מוצר השנה".
אתי עמיעד, מנכ"ל 'מוצר השנה' בישראל: "אנו שמחים על הצטרפות וואלה! פורטל האינטרנט המוביל בישראל כנותן חסות לפרויקט "מוצר השנה" ולשיתוף הפעולה בנושא חדשנות בפרסום באינטרנט.
פורטל האינטרנט המוביל בישראל וואלה! הצטרף כנותן חסות לפעילות פרסי 'מוצר השנה' בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה ייחנך מדור תוכן חדש בוואלה! שיציג מדי שבוע את מוצרי הצריכה החדשניים ביותר שעלו על המדפים בישראל.
בנוסף יוענקו על-ידי וואלה! פרסים לקמפיינים האינטרנטיים החדשניים ביותר במסגרת טקס הענקת פרסי 'מוצר השנה'.
לדברי אתי עמיעד, מנכ"ל 'מוצר השנה' בישראל, שיתוף הפעולה עם וואלה! יסייע לחשיפת קונספט 'מוצר השנה' בקרב ציבור הצרכנים. "אנו שמחים שוואלה! שהוא הפורטל הגדול והמוביל בישראל הצטרף לפעילות שלנו, ויסייע לקדם את נושא החדשנות בתחום מוצרי הצריכה בקרב הגולשים באתר".
לדברי גלית ליפשיץ-מלמד, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי בוואלה! יש היגיון רב בחיבור בין המיזם לבין וואלה! שחרטה על דגלה את ערך החדשנות. כחברה, וכמדיום".
פרסי 'מוצר השנה' שיוענקו החל מהשנה בישראל הינם קונספט אירופאי מצליח, שפועל ב-18 השנים האחרונות בארצות שונות וביניהן צרפת, בריטניה, ספרד ועוד. החידוש הייחודי בפרסי 'מוצר השנה' הוא שהם מוענקים למוצרי צריכה חדשניים - פרס אחד בכל קטגוריה - כשמי שמבצע את הבחירה הם הצרכנים, המדרגים בכל קטגוריה את מוצרי הצריכה החדשים שהושקו במדינה על פי מידת האטרקטיביות שלהם ומידת שביעות הרצון משימוש בפועל באותם מוצרים. בישראל, ייערך מחקר 'מוצר השנה - בחירת הצרכנים' - על מדגם של 3,000 צרכנים והוא יהיה מחקר הצרכנים הגדול ביותר שנערך עד היום במדינה. תהליך הבחירה מתבצע על פי מתודולוגיית מחקר כלל עולמית אחידה, המיושמת על ידי חברת המחקר הבינלאומית TNS באמצעות נציגתה בישראל חברת TNS- טלגאל.
מוצר צריכה, שייבחר בקטגוריה שלו כ'מוצר השנה' יוכל להשתמש בלוגו 'מוצר השנה - הבחירה של הצרכנים' במשך שנה על גבי אריזות המוצר ובפעילויות שיווק ופרסום. עד היום, זכו בפרסי Product of the Year בעולם מוצרים חדשניים שהשיקו מותגים בינלאומיים כגון לוריאל, נסטלה, יוניליוור, רקיט בנקיזר, דנונה, ג'ילט, קולגייט, פרוקטר אנד גמבל ואחרים, לצד מוצרים רבים שיוצרו על-ידי חברות מקומיות, שהציגו חדשנות פורצת דרך.
בישראל נבחרה חברת "פורום פבלישינג" בבעלותם המשותפת של אתי עמיעד וערן יסעור כזכיינית של product of the year בישראל. החברה, שהוקמה ב-1995, מוציאה לאור את עיתון השיווק "פורום שיווק", מפיקה מגזיני לקוחות ומארגנת, ביחד עם איגוד המפרסמים בישראל, את 'תחרות הקד"מ הישראלית', שהזוכים בה עולים לגמר של תחרות הקד"מ הבינלאומית ה-Globes Awards.
מועמדים ל'מוצר השנה' יכולים להירשם באמצעות אתר אינטרנט מיוחד
www.productoftheyear.co.il.