לאומי הודיע היום על הקלות שהוא מעניק ללקוחותיו המגוייסים בניהול פעילותם הפיננסית. הבנק יעמיד ללקוחות הלוואות נוחות לפריסת תשלומים והתחייבויות, הקים שני מוקדים מיוחדים אשר יענו על פניות הלקוחות המגוייסים, והנחה את מנהלי הסניפים והיחידות למתן יעוץ ושירותים מיוחדים ללקוחות אלו.
מלאומי נמסר היום כי, במטרה להקל על לקוחות פרטיים ובעלי עסקים קטנים שגוייסו ונקלעו לקשיים בניהול פעילותם הכספית השוטפת, וזקוקים לייעוץ ופתרונות המתאימים לצורכיהם, הנהלת הבנק הנחתה והסמיכה את מנהלי הסניפים והיחידות האחראיות במטה לתת שירותי יעוץ מקיפים, תוך הצעת פתרונות נוחים, בהתאם ליכולת הלקוח, שיש בהם כדי להקל ולהעניק מענה אישי לכל אחד ואחד מלקוחות אלה.
לאומי יאפשר ללקוחות המגוייסים המעונינים, הלוואה מיוחדת בסכומים של עד 25,000 ש"ח, לפריסת תשלומים והתחייבויות כגון - משכנתאות, תשלומים למוסדות, מע"מ ומס הכנסה, ולפריסת חיובים כגון - כרטיסי אשראי וחיובי אוברדרפט בחשבון.
ההלוואה ללא עמלת עריכת מסמכים, בריבית פריים בלבד, להחזר עד 24 תשלומים.
מוקדי לקוחות מיוחדים:
לשירות הלקוחות המגוייסים, עומדים שני מוקדי שירות טלפוניים בלאומי ובחברת כרטיסי האשראי לאומי קארד, אשר ישיבו לפניות הלקוחות.
- בלאומי הוקם מוקד טלפוני אשר ישיב לפניות הלקוחות - בטל. 5522- (מכל טלפון - קווי וסלולרי), ויפעל בכל יום עד השעה 21:30.
- חברת כרטיסי האשראי "לאומי קארד" מפעילה מוקד טלפוני, באמצעותו לקוחות מגוייסים יוכלו לפרוס או לדחות את החיובים בכרטיסי אשראי לפני החיוב הכספי וגם אחריו. טל. 03-6178888, המוקד יפעל בכל יום עד השעה 20:00, ובימי ו' עד השעה 13:00.
בנוסף, לנוחות הלקוחות עומדים מסופי מידע לאומי הפרושים ברחבי הארץ, ומאפשרים ביצוע פעולות בנקאיות בשירות עצמי, כל ימות השבוע, 24 שעות ביממה.
לקוחות המעוניינים יוכלו לקבל באמצעות מסופי לאומי הלוואת אקספרס, ללא ערבים וללא בטחונות, בשירות עצמי במכשירי מידע לאומי באינטרנט בסכומים של עד 50,000 ש"ח בריבית של עד פריים פחות 0.5%, בהתאם לסוג החשבון.