|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'

שיכון עובדים מעלה את קמפיין ההשקה לקניון גבעתיים

- הודעה מטעם קניון גבעתיים; השקעה בקמפיין: 2 מיליון ש"ח
27/04/2005  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות

חברת שיכון עובדים - חברת הנדל"ן הגדולה והמובילה בישראל, מעלה ביום שישי הקרוב (29.4) את קמפיין ההשקה לקניון גבעתיים החדש בהשקעה של כ-2 מיליון ש"ח.

הקמפיין באמצעות פרסום באומן בר ריבנאי כולל פרסום רחב היקף ברדיו, שלטי חוצות, עיתונות ארצית ועיתונות מקומית תחת הסלוגן "קניון גבעתיים - כל מה שנשים רוצות באמת" המלווה גם את הקונספט השיווקי של הקניון.

הקמפיין עולה כחודש לאחר שפתח הקניון את שעריו לקהל הרחב ומהווה בעצם את השלב השני בפנייה לקהל היעד. בשלב הראשון הופצו כ-48,000 ערכות בדיוור ישיר לכל בתי האב בגבעתיים, בכפר אזר, קרית קרניצי, וחלק משכונות רמת גן שכללו שקית מעוצבת ובתוכה עלון המציג את הקונספט השיווקי החדש ומיניאטורה בצורת קופסה של טבעת נישואין שכאשר פותחים אותה מחכה הפתעה - דגם של קניון גבעתיים.

בחלק הקריאטיבי מתמקד הקמפיין בלקיחת סיטואציות ומשפטים מעולם התוכן הנשי, כאשר מדובר במשפט כלשהו המהווה מעין "אמת אוניברסלית" עבור נשים ומיד אחרי משפט "פאנץ" משלים. לדוגמא: "אפשר ליהנות מסלט דיאטטי (במיוחד אם הוא התוספת)..." או "זה לא יפה לרכל (אבל פגישה על כוס קפה מבטלת את הכלל הזה)..." וכד.

בנוסף, מתכננת הנהלת קניון גבעתיים לתמוך בקמפיין ההשקה באמצעות פעילות שיווקית נלווית. בזמן הקמפיין יתקיימו בקניון אירועים ייחודיים לנשים כגון סדרת הרצאות וסרטים בקולנוע רב חן החדש בקניון - המפגשים ייסובו סביב נושאים ייחודיים כגון "אהבה ויחסים", "אומנות נשית","חודש סרטיי במאיות מפורסמות" וכד'.

רוני מליניאק סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת שיכון עובדים מסר כי: "גם הקמפיין כמו כלל הפעילויות השיווקיות המתוכננות יתמוך בחידוד המסר של קניון הפונה לקהל הנשי וזאת בהתאם לאסטרטגיה העומדת מאחורי השקת הקניון לאחר זיהוי הפוטנציאל הטמון בקהל היעד הנשי המהווה את הליבה בפעילותם של קניונים בישראל ובעצם, יצירת "מערכת יחסים" אישית עם קהל זה".

לדבריו: " בנוסף לקמפיין מתוכננת פעילות חודשית ייחודית - תומכת קונספט, תמיכה פרסומית בנקודות מפתח במשך כל השנה, אתר אינטרנט ייחודי, כאשר סך כל התקציב השנתי המתוכנן לפעילות שיווקית פרסומית עומד על כ-4 מיליון ש"ח.

קניון גבעתיים החדש פתח את שעריו לפני כחודש תחת קונספט ייחודי וראשון מסוגו - קניון הפונה לקהל הנשי. הקונספט ליווה את תהליך הקמת הקניון כמעט מתחילתו ולכן כבר בשלבים המוקדמים של הבנייה ושיווק הקניון, נוצרה התאמה של הקונספט, למבנה הקניון ולתמהיל החנויות המתרכז בעיקר באופנה, ובבתי עסק הלקוחים מעולם התוכן של סגנון חיים כמו כל רשתות הקפה המובילות תחת קורת גג אחת, סניף של הולמס פלייס, חנויות איפור וטיפוח וכו.


חברת "שיכון עובדים" הינה חברת הנדל"ן הגדולה והמובילה בישראל. במהלך 70 שנות פעילותה בנתה למעלה מ - 175,000 יחידות דיור בכל רחבי הארץ וכן מרכזי עסקים, בנייני משרדים ועוד. החברה הינה הזרוע היזמית של קונצרן "שיכון ובינוי אחזקות בע"מ" שהינה קבוצת הנדל"ן והבניה הגדולה והמובילה בישראל.

תאריך:  27/04/2005   |   עודכן:  27/04/2005
כרמית להב, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת "אמות השקעות" השכירה למסעדת בבל'ה ב"בית אמות פארק המדע" ברחובות כ-276 מ"ר. דמי שכירות-14$ למ"ר +3$ דמי ניהול.
חברת "עמינח" חתמה בימים אלה עסקה לייצוא מערכות שינה לנוער מדגם "אקסטרים" לרשת של 3 חנויות במוסקבה.
רשת GNC יוצאת בקמפיין לציטוזן - מוצר דיאטה ייחודי של החברה שבמסגרתו ניתן לאכול כרגיל ולהוריד במשקל.
אירוע אקסטרים ראשון מסוגו, בחסות משקפי השמש "OAKLEY" האיכותיים והמובילים בתחום הספורט, יתקיים ביום שבת, 7/5/05 בגן הלאומי מעין חרוד, בשעה 9:00 בבוקר.
האגודה למען החייל קוראת לחיילים ולציבור הרחב לקחת חלק בבחירת הלוגו החדש. בקמפיין שתקיים האגודה בין התאריכים 2 ל-9 במאי, היא פונה לחיילי צה"ל ולציבור לבחור לוגו אחד מתוך 3 הסמלים שעוצבו ע"י תלמידי בצלאל. הלוגו הנבחר יוכרז במשדר מיוחד - "כן המפקדת!" - שמקיימת האגודה ביום העצמאות, שישודר בערוץ 10 ובגלי צה"ל.
26/04/2005  |  ארד תקשורת  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
אל לקחי השואה יש להוסיף לקח חשוב והוא ולהשקיע מרץ וכל המשאבים לרבות ממון כדי להתמודד עם אותם ערוצי רשע ורעל שמאיימים על קיומנו כחברה חופשית
דרור אידר
דרור אידר
חמאס דורש הפסקת אש קבועה ללא אפשרות לחדש את הלחימה לאחר מכן    ישראל דורשת כמובן לחדש את הלחימה לאחר הפסקת האש    אי-אפשר לגשר על העניין אלא באמצעות ההולכה בכחש של המציאות "ללכת עם ו...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ההחלטה לתקוף את צרפת; קרב קאנאי של חניבעל כמודל; הגנרל הנאצי-יהודי פון מנשטיין-לוינסקי; היטלר כאסטרטג מעולה; מקריות ומזל שהולידו את אחד המבצעים הצבאיים המוצלחים ביותר בהיסטוריה; הס...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il