ברליץ, בית הספר המוביל בעולם ללימוד שפות והכשרות בין תרבותיות, מעלה היום קמפיין רדיו כולל בכל תחנות הרדיו בארץ. הקמפיין בהיקף כספי של רבע מליון דולר, עולה באמצעות משרד הפרסום "אדלר-חומסקי".
לדברי גדי בלייכר, מנכ"ל ברליץ ישראל, הקמפיין מורכב מסדרה של שלושה תשדירים, שהם שירי עם מוכרים, בהם אדם שאינו יודע אנגלית מנסה לבטא עצמו בשירה כשהוא מתרגם את השיר לאנגלית.
הסיטואציה העולה מכך הופכת למצחיקה ומאפשרת למאזינים להזדהות איתה. בלייכר מוסיף כי מדיית הרדיו היא הטובה ביותר להעברת המסר של שיטת הלימוד בברליץ. לדבריו, הרדיו מבוסס על דיבור ושמיעה כמו גם שיטת הלימוד בברליץ המאפשרת ללומד להשיג תקשורת ושיח רהוט בביטחון תוך חווית לימודים שונה וייחודית וכל זאת בתוך שבועיים.
הקריינות המסיימת את הקמפיין מתייחסת להנחה: בהרשמה מראש לשני קורסים מקבלים את הקורס השני בחצי המחיר.
רשימת קרדיטים:
מנהל לקוחות: דני ברנדה
סופרוייזר: מירב שועלי
תקציביאת: אילנה ליסיה
מנהל קריאיטיב: יונתן סטירין
קופירייטר: שני בשי
'ברליץ' היא החברה המובילה בעולם ללימוד שפות והכשרות בין תרבותיות עם למעלה מ-40 מליון בוגרים. ברליץ מפעילה מעל ל-450 מרכזי לימוד הפרוסים ב-63 מדינות. בישראל מפעילה "ברליץ" 9 מרכזי לימוד: ת"א, ר"ג, ראשל"צ, ראשל"צ-מערב, רעננה, ירושלים, חיפה - חוצות המפרץ, חיפה - מרכז הכרמל, באר-שבע.
ל'ברליץ' שיטת לימוד ייחודית המבוססת על לימוד שפה באופן חופשי ומהיר, בשיטה טבעית בדומה לשיטה שבה רוכש ילד את שפת אמו. מורי השפות בברליץ דוברים את שפת ההוראה כשפת אם ועוברים הכשרות ייחודיות של ברליץ. לפרטים נוספים: 1-800-809-809.