חב' "תמי 4" שהינה החב' הגדולה בישראל בתחום ייצור ושיווק מטהרי מים לברים מטוהרים חמים וקרים, תצא בימים הקרובים בקמפיין פרסום למכשיר ה"תמי בר פמלי" בטלוויזיה ההולנדית בהשקעה של כ-200,000 יורו.
סיסמת הקמפיין: "תמי בר פמלי- הבר האופטימלי לכל המשפחה".
"תמי בר פמלי" הינו בר מים חדשני ומהפכני שפותח למעלה משנתיים ע"י 3 צוותים של מהנדסים, מעצבים ומומחי מים מישראל, ארה"ב וסין ובפיתוחו השקיעה החב' כ-5.5 מיליון שקל.
"תמי בר פמלי" הינו בעל מערכת ממוחשבת לבקרת טמפרטורת המים, החלפת מסננים ומנגנון הגנה לילדים למזיגת מים רותחים ומספר פטנטים שנרשמו בארץ ובעולם. הפטנטים רשומים על מערכת הסינון והטיהור ועל המדף המתקפל המאפשר מזיגת מים לבקבוקי תינוקות, לסירים, בקבוקים וכוסות מגדלים שונים.
דרור מורד, מנהל השיווק בחב' "תמי 4" מציין, שההחלטה לצאת בקמפיין בהולנד נובע מהעובדה שהחב' בשיתוף חב' "אקווה-טפ" מהולנד החלה לשווק את מכשיר ה"תמי בר פמלי" בשוק ההולנדי ובעקבות מחקר שוק של חב' "זנית" הקובע שיש פוטנציאל מכירות של כ-80,000 מכשירי "תמי בר פמלי" תוך 3 שנים בהולנד.
מר מורד מציין עוד, שזאת לראשונה שחב' "תמי 4" מבצעת פרסום קמפיין מאסיבי בחו"ל בעבר ערכה החב' קמפיינים פרסומים ומבצע קד"מ בהיקפים קטנים יותר בנורבגיה ואנגליה.
חב' "תמי 4" מייצאת כיום את מתקני ה"תמי בר פמלי" לכ-15 מדינות ברחבי העולם, ביניהם: אנגליה, מקסיקו, נורבגיה, שבדיה, אירלנד, ספרד, דנמרק, בלגיה, יוון, צ'יכה ופולין.