שוק המזרנים מתחמם: תקציב מזרני "נייטק" בהיקף של 700 אלף דולר בשנה עובר מ"זרמון גולדמן" - ל"אליקים-רגב".
הצוות המקצועי של חברת "עירית פולימרים" מקיבוץ הזורע, בראשותה של סמנכ"ל השיווק אסנת עציון, החליט להעביר את תיק הפרסום של החברה ל"אליקים-רגב". זאת לאחר מכרז בו השתתפו משרדי הפרסום: "פלד" מקבוצת באומן בר רבנאי, "בריקמן", "תאוצה" ו"אליקים - רגב".
חברת "עירית פולימרים" הוקמה על-ידי עירית ושלמה לוי בשנת 77. בשנת 1997, לאחר תהליך פיתוח בן 8 שנים פותח חומר מיוחד העוטף את מזרני "נייטק" החדשניים. סוד החומר המכונה "נאסקו" הוא במרקם שלו המזכיר פלסטלינה ובאופן בו הוא מתעצב לכדי צורת הגוף וחוזר לצורתו המקורית כשמתהפכים או קמים.
המזרן המהפכני הוכח במחקרים כמסייע לשינה רגועה יותר, במניעת כאבי גב ועוד.
לחברה רשת חנויות בבעלותה.
תקציב הפרסום השנתי ההתחלתי של "עירית פולימרים" עומד על 700 אלף דולרים.
נתוני חברת "יפעת" מראים כי חברת "עירית פולימרים" היא שחקן משמעותי מאד בשוק המזרנים ובשנת 2004 היוותה 10% (במחירי מחירון) משוק הפרסום בתחום המזרנים.
לראשונה מאז החלה חברת "עירית פולימרים" את דרכה, הוחלט גם על שכירת שירותי משרד יחסי ציבור.
המשרד שנבחר לאחר תהליך בחירה של כשלושה חודשים הוא משרד "רוני אקרמן יחסי ציבור ותקשורת בע"מ".
משרד הפרסום החדש, יחד עם משרד יחסי הציבור, יבנו עבור "עירית פולימרים" תכנית חדשה למיתוג מזרני "נייטק" ומיצובם כמזרונים האיכותיים ביותר המוצעים כיום בישראל.
מהלך נוסף שיזכה לטיפול הוא הרחבת רשת החנויות של החברה.