קמפיין פרסום חדש לכוכבית 900 - פורטל השרותים הקוליים של orange, הכולל מידע בנושאי חדשות, דיווחי תנועה, מזג אוויר, ספורט ועסקים, בדיחות ומשחקים, פתיח להודעה קולית, פנאי ומשפחה, ringtones, icons ועוד.
למה כוכבית 900 ? עודד קרן, מנהל חטיבת התוכן בפרטנר תקשורת אמר היום, כי פרטנר תקשורת קבעה לעצמה כבר מאז הקמתה להיות מובילה בטכנולוגיה הסלולרית. מובילות, אשר התבטאה בתחילת הדרך בשרותי SMS ובפיתוח מגוון שרותים ומוצרי תוכן.
אך טבעי הדבר שפרטנר תציג את מובילותה הטכנולוגית במגוון הרחב ביותר של שרותי התוכן אותם השיקה רשת orange לפני כשנה. עודד קרן הדגיש, כי הלקוח הישראלי למד להבחין ולהעריך את חברת הסלולר על פי איכות ומגוון השרותים המוצעים לו.
היתרון בכוכבית 900 הוא בריכוז כל שירותי המידע והפנאי תחת קורת גג אחת, מעין פורטל קולי - כוכבית 900 וזאת על מנת להקל על הצרכן ולגרום לנוחותיותו המירבית.
קמפיין הפרסום יכלול 4 סרטוני טלוויזיה. הסרטים הראשונים יציגו האחד את שרות ההודעה הקולית והשני את שרות ה- ringtones. הסרטים הנוספים יציגו שרותי מידע נוספים.
היקף הקמפיין - 600,000$.
על כוכבית 900 - חדשות, משחקים, מידע ובידור בסלולרי: חדשות רשת ב' - עידכונים שוטפים מהשעה שש בוקר ועד חצות, שבעה ימים בשבוע.
רדיו דה מרקר - החדשות העיסקיות הכי מעודכנות, שערי מדדים, שערי מט"ח, חדשות כח אדם , פרסום ומדיה.
משחקים - שלל משחקים קוליים נושאי פרסים. בין המשחקים : משחק קארמה- טריוויה בנושא רוחניות, בחן את עצמך - שבעה שאלונים שונים, ועוד.
שרותי 4u: song4u, joke4u - שליחת שירים ובדיחות בתוספת הקדשה אישית למנויי כל הרשתות.
הודעה קולית (coolit) - פתיחים אישיים לתאים הקוליים- בחירת הודעה מיוחדת לתא הקולי. המנוי יכול לבחור הודעת פתיחה אישית ייחודית .
טיולים מומלצים - עוד שירות במסגרת הכוכבית- מידע והמלצות לגבי טיולים ברחבי הארץ. כל מה שצריך הוא לבחור איזור מועדף, ולשמוע המלצות קצרות של מסלולי טיולים. המידע מתקבל מאתר האינטרנט של קול ישראל, המציע מגוון של הצעות לטיולים בכל רחבי הארץ.
הורדת תמונה, icons ו-ringtones - חדש בכוכבית. כל שעל הלקוח לעשות הוא לבחור את הודעת התמונה או הצלצול הרצוי ולשלוח אותו למכשיר הטלפון. כמו כן ניתן לשלוח ringtones, icons והודעות תמונה לחברים או לבני משפחה.
תשעה חודשים - מידע להורים לעתיד. הפרוייקט, בשיתוף עם חברת דפי תות בע"מ, מציע מידע קולי מקיף בכל הנושאים הקשורים להריון ולידה. המתקשרים צריכים להקיש את מספר שבוע ההריון ולקבל את כל המידע הרלבנטי : מצב העובר, שיטות לידה, טיפים ועוד. כמו כן מציע השירות רעיונות לבחירת שם התינוק. על העריכה הרפואית אחראי ד"ר שחר קול מהיחידה להפרייה חוץ גופית בבית החולים רמב"ם.
ועוד ועוד...
שרותי כוכבית 900 כרוכים בתשלום, כמפורט באתר
www.orange.co.il מי מאחורי הקמפיין? משרד פרסום- ראובני פרידן Leo Burnett
מנהל קריאטיב- דיוויד אדלשטיין
ארטדיירקטורים- ענת זבצקי, ערן ברקן, ארז בכר
קופירייטרים- גיא גורן, יריב רטנר
סופרוייזר - שרון קונופני
תקציבאיות - קרן זיאת, נויה אידלסון
מפיקת משרד- דנה קארו
חברת הפקה - פארדיסו
במאי - גיא שגיא.